Keresőoptimalizálás blog - Legfrissebb SEO hírek, ötletek, tippek
A SEOZSENI keresőoptimalizálás blogon megtalálhatja azokat az on-site és off-site SEO trükköket, amivel javíthat weboldala helyezésén. A Google algoritmus frissítés gyakran átírja a szabályokat. Olvassa a blogot, és maradjon weboldala naprakész:
2019. október 27, vasárnap 14:26 - 1 hónapja
Itt az ideje fokozni a SEO készültséget. A Google hivatalosan is bejelentette, hogy óriási algoritmus frissítést hajtott végre: „a legnagyobb ugrás az elmúlt 5 évben, az internetes keresés egyik legnagyobb lépése”. Alapjaiban érinti a keresőoptimalizálást, nézzük a változásokat
2019. október 24, csütörtök 12:03 - 1 hónapja
A keresőoptimalizáláshoz és a linképítéshez használt belépési adatok megadása egy helyen
2019. október 19, szombat 15:43 - 2 hónapja
A Google 2019 szeptemberi frissítés új fejezetet nyitott a keresőoptimalizálásban. A tartalomépítést és SEO szövegírást alapjaiban írta újra. Végérvényesen szakítani kell a régi módszerrel. Már most sokan helyezést veszítettek, de ezzel még nincs vége. A Google kiszórja a találatok közül azokat az oldalakat, ahol nincs legalább „kifejezésegyezés” szintű relevancia a kulcsszó és az érkező oldal szövege között
2019. szeptemper 29, vasárnap 11:46 - 2 hónapja
A Google mérnökök ismét módosítottak az Google rangsorolási algoritmusán. A változás nyertesei helyezés és forgalom növekedést zsebelnek be - míg a vesztesek hibáztató levelek tucatjaival bombázhatják a SEO-s kollégát a megcsappant bevételek, elnémuló telefonok miatt. Mi történt, mire kell ezentúl figyelni?
2019. szeptemper 09, hétfő 16:27 - 3 hónapja
A keresőoptimalizálás kőkorszakából visszamaradt egy fogalom: releváns, relevancia. A felszínes SEO tudás miatt ez a fogalom az emberek többségében hibásan rögzül. Az évek óta elévült lineáris relevancia jelenik meg sokak képzeletében. Ami teljesen megváltozott a közösségi média és a mesterséges intelligencia megjelenésével. Ideje tisztázni, hogy a modern időkben mit is jelent a Google számára a relevancia.
2019. szeptemper 09, hétfő 16:15 - 3 hónapja
Ez a cikk sok linképítő csomagot kínáló gurunak NEM FOG TETSZENI. Mégis szükséges tisztázni, hogy milyen szerepet tölt be a MOZ DA/PA és társai a Google keresőoptimalizálásban.
2019. augusztus 26, hétfő 14:50 - 3 hónapja
Eddig mindenki havonta 5 darab PR cikket kapott, benne egy-egy linkkel. Most jön a forradalmi változás: ezentúl akár 10 linket is el lehet helyezni egyetlen PR cikkben. Ez évente 600 extra linket jelent, ami tökéletes mélylink építésre vagy akár long-tail linképítésre is. Mindezt teljesen INGYEN
2019. április 08, hétfő 13:14 - 8 hónapja
Visszatért a linkszövegek mészárosa! Patinás, 5-6 éve első helyet tartó weboldalak tűntek el az élmezőnyből. Egyetlen napon - pedig ilyennek elvileg nem lenne szabad megtörténni. Hát nem úgy van, hogy a Pingvin 4-től kezdve valós idejű a linkek feldolgozása? Hát nem úgy tudjuk, hogy nincs büntetés - csak a linkek kinullázódnak? Óriási tévedés, a Google mérnökök valamit ismét alkottak a hétvégén
2019. március 04, hétfő 16:35 - 9 hónapja
E-A-T trilógia: Harmadik rész - Minden témának meg van a maga nyelvezete. Olyan szavak, szakkifejezések, szókapcsolatok, amelyek az adott témára jellemzőek - de más, általános témára már nem. Magas szakértelmet, tekintélyt és megbízhatóságot (E-A-T) tükröz, ha a teljes webhelyre jellemző a szemantikus kifejezések használata. Itt az idő, újra kell írni a sok éve változatlan cikkeket.
2019. március 03, vasárnap 14:46 - 9 hónapja
E-A-T trilógia: Második rész - Az EAT módszer megismerése után nyilvánvalóvá válik, hogy fejlődni kell a SEO szövegírásban. Borzalom, hiszen a weboldal tulajdonosnak sokszor se ideje, se kedve, se ihlete nincs szövegírásra. Ne aggódjon, ebben is sokat segít a SEOZSENI. 5+1 eszköz kézen fogja Önt és lépésről lépésre vezeti azon az úton, ahol mesteri SEO szövegíróvá válhat.
2019. március 03, vasárnap 13:20 - 9 hónapja
E-A-T trilógia: Első rész - A Google ragaszkodik hozzá, hogy a legjobb minőségű weboldalak kerüljenek az élmezőnybe. Még mindig sokan próbálják kijátszani az algoritmust: erős linképítésre támaszkodnak a tartalom feljavítása helyett. Ez a módszer egyre kevésbé hatékony. Itt az idő, változtatni kell a SEO stratégián. Hiába lehet csillagos ötös a linképítés, ha az E-A-T vagy a reputáció gyenge: weboldala a GYENGE kategóriába fog tartozni. Csak a kiváló minőségű, kiváló reputációval rendelkező weboldalak kerülnek az élmezőnybe. Végre tartósan az élmezőnybe kerülhet: ismerje meg és azonnal kezdje el alkalmazni a Google által előírt új minőségi irányelveket
2019. február 08, péntek 14:31 - 10 hónapja
Keresőoptimalizálás során gyakran találkozunk egy frusztráló jelenséggel. Ez a helyezések ugrálása: egyik pillanatról a másikra képes fel-le mozogni egy weboldal. Látszólag minden ok nélkül. Mi lehet a hiba? Miért jojózik weboldala? Mi áll az események hátterében? Hogyan tudja fixálni weboldalát az élmezőnyben?
2019. január 29, kedd 12:23 - 10 hónapja
A minőségi linképítéshez értékes linkforrásokra van szükség. A PR cikk alapú linképítés továbbra is megállíthatatlan. Főleg akkor, ha a linkek is linkeket kapnak. Ezt nevezzük többszintű linképítésnek. Van egy jó illetve egy rossz hírem: így rajtolt a 2019-es év
2019. január 07, hétfő 06:09 - 11 hónapja
A Google mérnökei számos változást hoztak tavaly. Alapjaiban átírták a rangsorolási algoritmust. Aki nem követi az új SEO trendet, könnyen elveszítheti a már megszerzett helyezését. Lenullázhatja a forgalmát és elesik a jól megérdemelt bevételtől. Mit tegyen annak érdekében, hogy elkerülje a büntetést? Hogyan előzze meg a konkurenseket? Íme három SEO tipp, amivel sikeressé válhat 2019-ben
2018. október 18, csütörtök 13:22 - 1 éve
A SEOZSENI Közösségi Linképítés által annyi PR cikket szerezhet, amennyit csak akar. Ha weboldalának kiváló a tartalma és a technikai paraméterei, a jó minőségű PR cikkek az élmezőnybe repítik. Honnan lehet tudni, hogy a Google felhasználja a PR cikket a rangsoroláshoz? Mikor kerül számításba a PR cikk szövege és a benne szereplő link? Erre ad választ a SEOZSENI vadonatúj funkciója: „PR cikk látogatók”
2018. július 10, kedd 09:31 - 1 éve
Márciusban a Google algoritmusa jelentősen megváltozott. A jelek szerint erősen módosítottak a linkszövegekre vonatkozó szabályokon is, ezért a Pingvin 4.0 algoritmust újraindították. Az új játékszabályok miatt a hagyományos módszerekkel történő linképítés egyre hatástalanabb. A linkszövegre helyezett kulcsszavak az eddiginél sokkal hamarabb okoznak hátrasorolást. Hogyan válassza meg a linkszövegeket? Milyen módszerekkel biztosíthatja, hogy az őszi szezont a találati lista élén kezdje?
2018. április 19, csütörtök 15:23 - 1 éve
Valami komoly változás történt március elején. Észrevehetően átrendeződött a találati lista. Weboldalak kerültek az élmezőnybe a semmiből. Erős linképítéssel rendelkező oldalak sokat estek vissza. Az ok: a Google alap algoritmusa kapott frissítést március 7-9 között
2018. március 26, hétfő 11:39 - 1 éve
A Google rangsorolási algoritmusa az elmúlt időszakban jelentősen változott. A linképtést ennek megfelelően fejleszteni kell. A linképítés továbbfejlesztésére 3+1 új INGYENES lehetőség van
2018. február 27, kedd 15:24 - 1 éve
A Google mérnökök készítettek egy igen hasznos keresőoptimalizálás eszközt. Ez a Search Console. A weboldal felvétele és a tulajdon visszaigazolása után számos bizalmas információt kapunk weboldalunk keresőben nyújtott teljesítményéről. Ezeket fel lehet tölteni a SEOZSENI-be, ahol további elemzéseket végezhet
2018. február 11, vasárnap 12:19 - 1 éve
Etikus, engedélyezett keresőoptimalizálás eszköz más weboldalakon cikkek, tanulmányok, bejegyzések - egy szóval PR cikkek közzétételével értékes linkek gyűjtése. A cikk jó szövege mellett figyelni kell a megfelelő formázásra is. A legértékesebb linkek tökéletes minőségű, kulcsszavakra írt PR cikkekből származnak. Ezek a jó minőségű PR cikkek nagyon gyorsan és hatékonyan javítanak weboldala helyezésén
2018. február 08, csütörtök 15:32 - 1 éve
A Google élmezőnyébe kizárólag kiváló minőségű tartalommal lehet bekerülni. Egy közepes minőségű tartalom erős linképítéssel sem kerülhet a második-harmadik oldalnál jobb helyre. A gyenge tartalom pedig az első 100-ba sem kerül be. Ez a cikk nem szövegírási tippekről szól. Tehetséges szövegírók is elkövethetnek olyan hibákat, ami miatt elmaradnak a várt eredmények. Most azokat a technikai trükköket ismerheti meg, amivel megfelelő formában tudja tálalni a tartalmat a keresőmotor számára
2018. január 14, vasárnap 16:23 - 1 éve
A Google Pingvin büntetés elkerüléséhez, a konkurensek megelőzéséhez és az elért helyezések megtartásához adaptív linképítésre van szükség. Az országban itt olvashat először adaptív, azaz alkalmazkodó linképítésről:
2017. augusztus 15, kedd 23:09 - 2 éve
A keresőoptimalizálás és linképítés sikerének alapja a tökéletes tartalom. Az érkező oldalon szereplő kulcsszavak jelentősége óriási. Ezeket ellenőrizheti az új kulcsszó elemző funkcióval
2017. augusztus 15, kedd 23:09 - 2 éve
A SEOZSENI linkprofil (backlink) elemző funkciója kapott egy frissítést. Mától a „Linkfában” látható, hogy a konkurens weboldal milyen egyedi domain illetve host nevekről kap linkeket
2017. augusztus 15, kedd 23:09 - 2 éve
A minőségi tartalomépítés nélkülözhetetlen a keresőotpimalizálásban. Ennek egyik nagyon fontos összetevője a belső linkek szerkezete ill. a belső linkek szövege. Megújult a SEOZSENI „belső linkek vizsgálata” funkció: mostantól a külső linkek szerkezetét is elemzi.
2017. augusztus 15, kedd 23:08 - 2 éve
A Google keresőben lévő konkurensek linképítési titkaiból sokat tanulhatunk. Lemásolva a módszerüket, meg is előzhetjük őket. Hogyan szerezték meg az első, második, stb helyet? Könnyen útmutatást kapunk, ha néhány fontos kérdésre ismerjük a választ. Milyen honlapokról kapnak linkeket? Milyen szövegű linkeket kapnak? Hány linkszövegben szerepelnek kulcsszavak? Hogyan védekeznek a Pingvin büntetés ellen? Ezekre ad választ a SEOZSENI 3 felturbózott linkprofil és helyezés elemző funkciója. Természetesen minden SEOZSENI felhasználónak ingyenes
2017. augusztus 15, kedd 23:08 - 2 éve
Van egy probléma, ami több vállalkozót is érint. Főleg új vagy felfutó weboldalak esetében. Megesik, hogy a fő kulcsszóra akkora verseny van, hogy szinte lehetetlen az első oldalra kerülni. Persze sok jó PR cikkel behozható a lemaradás. Csakhogy a hirtelen, durván megugró linkek súlyos kockázattal járhatnak
Természetellenes linképítés miatt a Google örökre kitörli a keresőből a weboldalt. A hirtelen érkező PR cikkek akár természetellenes linképítésnek is minősülhetnek. Emiatt nem lehet naponta 5-10 PR cikket beküldeni. Pedig nagyon kellene. Mert a konkurensek bebetonozták magukat a keresőbe. A hátrányt pedig sürgősen le kell dolgozni. Mivel a bevétel és a honlap jövője sokszor a Google-ből érkező vásárlókon múlik. Ilyenkor érdemes először egy réspiacon egyeduralkodóvá válni.
2017. augusztus 11, péntek 16:02 - 2 éve
1000-ből 471 ember közvetlenül a vásárlás előtti tájékozódásra a Google keresőt használja. Teljesen mindegy, hogy online megrendelés, telefonos vagy személyes beszélgetés után vásárolnak Önnél - a leendő vevői 47,1 százaléka a Google-ben kezdi a vásárlást. El tudja képzelni, micsoda óriási vagyon, hírnév és elismerés vár Önre, amikor naponta TÖBB EZER FIZETŐKÉPES VEVŐ először az Ön honlapjával találkozik a Google keresőben? Ehhez minden elméleti és gyakorlati eszközt biztosít az ingyenes SEOZSENI Adaptív Linképítés Hálózat
2017. augusztus 11, péntek 15:59 - 2 éve
Mindenki tudja, hogy a megfelelő linképítés kulcsfontosságú a Google első helyének megszerzésében. 45 linképítéssel foglalkozó vállalkozóból csak 1 tudja, hogy a tartalomépítés ugyanolyan kritikus rangsorolási faktor, mint a linképítés. A többség minden idejét és pénzét kizárólag linképítésre fordítja. Miközben a tartalomépítésről teljesen megfeledkeznek. Tartalomépítés nélkül a weboldalán található információkat elavultnak veszi a Google kereső. Mindegy mennyi linket szerez, elavultnak minősített tartalmat a Google Panda algoritmusa eltávolítja a keresőből
2017. augusztus 11, péntek 15:58 - 2 éve
Sokan kérdezték, hogy mire számítsanak a jövőben. Mit tegyenek most, hogy a jövőben is megszerezzék és/vagy megtartsák a Google első helyét. Mit akarnak a Google mérnökei? Hogyan lehet elkerülni a jövőbeli súlyos büntetéseket? Íme, a legfontosabb kérdések - és a válaszok:
2017. augusztus 11, péntek 15:58 - 2 éve
A Google mérnökei az elmúlt években egyre radikálisabban értelmezték újra a linképítést. Egyrészről a természetellenes linkeket kíméletlenül írtja a Pingvin frissítés. Másrészről hiába ír egyedi linkszövegeket (hogy ne irtsa ki weboldalát a Pingvin), ma már szinte semmit sem ér, ha a linkek zömével a kezdőlapra hivatkoznak. De ez még semmi! Újabb csavar: exponenciálisan nő a tartalmi linkek értéke. Emiatt teljesen átépítésre került a VIP Linkkatalógus és a PR Csoport. Íme a forradalmian új, tartalmi linképítés tudásbázisa:
2017. augusztus 11, péntek 15:57 - 2 éve
A kiscégek többsége olyan nyomásokat és próbákat állt ki az elmúlt években, amilyen nehézséget talán még soha sem tapasztaltak. A bevétel folyamatos csökkenése megpróbálja még a legjobb vállalkozót is. Mintha ólomból lenne a piac, a vevők nagyon nehezen mozdulnak. Gyakran megfigyelhető, hogy a drámai zuhanás az internetes bevételeket sokkal intenzívebben érinti. Az egyre szigorúbb Pingvin névre keresztelt algoritmus frissítés ellen sajnos nagyon kevés vállalkozó tud hatékonyan védekezni. Emiatt sokan feladják a linképítést. Azonban nem kell tovább rettegni a Pingvintől: itt a megoldás
2017. augusztus 11, péntek 15:56 - 2 éve
Vigyázat, életveszélyes a linképítés! Ha idejétmúlt tanácsokat követve, a megszokott módon folytatja a linképítést, weboldalát ÖRÖKRE KITILTHATJA a Google a keresőből
2017. augusztus 09, szerda 00:09 - 2 éve
A SEOZENI keresőoptimalizálás és linképítés fontos eszköze. Itt kezelheti a kulcsszavakat és vizsgálhatja a helyezéseket, konkurensek mozgását a rangsorolási listában és még számos hasznos elemző funkció köthető a kulcsszavakhoz
2017. február 18, szombat 20:22 - 2 éve
Szimpla matek: 5,4 millió rendszeres internetező 92%-a tájékozódik a vásárlás előtt az interneten. A 85%-uk kulcsszavas keresőt használ a tájékozódásra, ahol 92%-ban a Google-t használják. 3.914.235 fő használja a Google keresőt közvetlenül vásárlás előtti tájékozódásra. Ez a teljes magyar lakosság 39,8 százaléka, míg a 15 évnél idősebb lakosság 47,1 százaléka
2017. január 24, kedd 07:48 - 2 éve
A legújabb PR Csoport programkód kompatibilis minden SEOZSENI fejlesztéssel. Egy telepítéssel a PR cikk megosztás, Linkpartner program és a Tartalomépítés és elérhető. Míg az új Báziscikk minden eddiginél zseniálisabb kulcsszavas PR cikkeket és Pingvin-biztos linkeket tesz lehetővé
2017. január 12, csütörtök 00:03 - 2 éve
Az új év számos újdonságot hozott. Ezek között a fontosabbak:
2016. szeptemper 05, hétfő 02:14 - 3 éve
A SEOZSENI rendszere néhány fontos frissítésen ment keresztül szeptember elején
2016. szeptemper 01, csütörtök 02:36 - 3 éve
Egyenlőre annyit elárulok, hogy szeptemberben hatalmas fordulatot vesz a PR Csoport tagság. Vannak néhányan, akik a tárhely szolgáltató / programozó hibája miatt nem telepíthették a PR Csoport programkódot. Ők kimaradtak a PR cikkek által nyújtott mesés előnyökből. De ennek vége!
2016. július 31, vasárnap 22:05 - 3 éve
Drámai árcsökkenés azért, hogy minél többen, gyorsabban csatlakozzanak a PR Csoporthoz
2016. április 09, szombat 13:35 - 3 éve
A weboldalak 99,96%-ának rossz, vagy nagyon gyenge az online PR jelenléte. Sokan nem tudják, hogy milyen fontos jelentősége van a PR cikkeknek. Ezért nem fordítanak kellő időt és energiát az online PR jelenlét kiépítésére. A köztudatban él egy tévhit: az online PR cikk egy méregdrága reklám. Kiscégeknek szinte csak márkanév építésre használható. Közvetlen vevőszerzésre nem éri meg ilyen sokat költeni. Csakhogy emiatt százezreket, akár milliókat is veszítenek
2016. április 05, kedd 11:12 - 3 éve
A mostani frissítés főleg a kezdő SEO zseniket érinti és az ingyenes felhasználókat. Modernebb lett az oktatóporgram. Valamint az ingyenes verzió minden korlátozását véglegesen visszavontam. Hurrá :)
2016. április 01, péntek 08:44 - 3 éve
A SEOZSENI-ben számos modul segít javítani a helyezést a keresőkben. Ezek között talán a legfontosabb a PR Csoport. Ez az egyszerű program lehetővé teszi, hogy a csoport tagjai egymás honlapján PR cikkeket publikáljanak. Ehhez tartozik a Báziscikk, ami a PR cikkek megírását teszi rettentően kényelmessé.
Mi minden történt az elmúlt hónapokban? A teljesség igénye nélkül:
2015. augusztus 11, kedd 15:57 - 4 éve
A jó helyezés megszerzéséhez és a súlyos büntetések elkerüléséhez meg kell tanulnia a mély linképítés trükkjeit
2015. március 16, hétfő 12:48 - 4 éve
Az utóbbi években nagyon megszaporodtak a tablet és okostelefon felhasználók. Érintőképernyős eszközökről indított keresések száma jelentősen megnőtt. Egyes felmérés szerint 2014-ben a teljes internetes forgalom mintegy 60%-a érintőképernyős eszközökön keresztül történt. 2015 március végén új rangsorolási faktor lép életbe: akinek nincs mobilbarát honlapja, hátrasorolják a keresőben
2015. február 20, péntek 14:17 - 4 éve
A felhasználók nagy örömére változások történtek a SEOZSENI Rendszerben:
2015. február 16, hétfő 22:06 - 4 éve
Vadonatúj megoldás a SEOZSENI-ben: Hírkereső. Ez a modul megoldást jelenthet azoknak, akik nem tudnak új tartalmat készíteni weboldalukon
2014. november 17, hétfő 09:58 - 5 éve
Minden évben 500-600 alkalommal változtatnak a Google mérnökei a kereső-algoritmuson. A fontosabb változásokat egy csokorba foglalják össze, amit algoritmus-frissítés néven publikálnak. Idén ősszel több óriási változtatás történt: mindkét nagy családba tartozó algoritmust jelentősen átírták. Minden algoritmus frissítés hatással van weboldala helyezésének a meghatározására. Könnyen nyertese lehet a frissítésnek, ha gyorsan reagál és megváltoztatja weboldalát az új szabályoknak megfelelően. Az algoritmus-frissítés után megérkezett az ellenszer: egy új modullal bővült a SEOZSENI palettája
2014. június 13, péntek 15:41 - 5 éve
A Google mérnökei időnként változtatnak a weboldalak helyezésének sorrendjét megállapító algoritmuson. Ezt nevezik algoritmus-frissítésnek a hétköznapi emberek nyelvén. A mai napon egy új algoritmus-frissítés történt, amit „Payday Loan 3.0” névre kereszteltek el.
2014. május 24, szombat 23:32 - 5 éve
Köszönöm a megtisztelő bizalmat! A SEOZSENI-t használók száma rohamosan emelkedik: mindössze néhány hónapja indult szoftvert már 1.086 felhasználó használja, összesen 1.194 weboldal jövője múlik ezen az alkalmazáson. A menedzselt kulcsszavak száma: 11.463 db. Íme még néhány nagyon izgalmas statisztikai adat:
2013. szeptemper 28, szombat 22:58 - 6 éve
Sok vállalkozó tapasztalta az előző, Pingvin névre keresztalt algoritmus frissítés(ek) káros hatásait. A látogatottság egyik napról a másikra szinte nullára csökkent. Sokan az „algoritmus frissítés” szavak hallatán a korábbi negatív tapasztalatok hatására szinte pánikba esnek. Aggodalomra semmi ok: a mostani Kolibri-frissítés nem a büntető algoritmusok családjába tartozik.
2013. június 26, szerda 09:35 - 6 éve
Ki ne ismerné, hogy a linkszövegekben elhelyezett kulcsszavaknak pozitív hatása van a Google keresőben elért helyezésre? Az ilyen trükkök felhasználásával növelheti látogatottságát, vagyis bevételeit. Egy újabb ilyen trükk: a link szövegkörnyezetében elhelyezett kulcsszavakkal akár tízszer hatékonyabb lehet a linképítés, mint a linkszövegekre helyezett kulcsszavak módszerével
2013. június 12, szerda 02:21 - 6 éve
Megdöbbentő eredmények a kulcsszó helyezések és a látogatottság közötti összefüggésben:
-
1.000 keresésből az első átlagosan 423 db kattintás tudhat magáénak, míg a második csak 119 db kattintást
-
1.000 keresésből az első oldal utolsó helyén átlagosan 27-28 db kattintás várható, míg a soron következő helyen, második oldal első helyén csak 6-7 db kattintás zsebelhető be
-
A második oldalra 1.000 keresésből átlagosan összesen csak 45 db kattintás jut
-
+ egy ingyenes eszköz, amivel megbecsülheti az Ön várható látogatását a kulcsszó keresési mennyisége, a helyezés és az átkattintási arány alapján
2013. június 11, kedd 18:37 - 6 éve
Az NRC-TNS piackutató intézet a hazai internetezők internetezési és demográfiai jellemzőit, fogyasztási és vásárlási szokásait. Ezek az adatok a legalább hetente internetező 14-69 évesekről nyújtanak olyan átfogó és aktuális információkat, amelyek elengedhetetlenül szükségesek az internetes piacon tevékenykedők számára.