Menü
Telefonszám
Kapcsolat
Még erősebb lett a havidíjas SEO: megjelent a vizuális SEO és a Landing Page rendszer

2020. július 01, szerda 11:34

Még erősebb lett a havidíjas SEO: megjelent a vizuális SEO és a Landing Page rendszer

2020. július 1-től forradalmi újdonságot kapott a SEOzseni havidíjas keresőoptimalizálás. A Google nyelvi interfész algoritmusa kikényszeríti a változást. Minden weboldalnak fejlődni kell - ezt a fejlődést segíti a vizuális SEO és az új Landig Page rendszer

A karantén alatt volt időm néhány kilót felszedni - és megfelelő választ adni a Google modern algoritmus frissítéseinek. A Google a nyelvi interfészt erősíti, tehát egyre jobban megérti a weboldal lényegét. Ennek tükrében megváltozott a SEOzseni havidíjas keresőoptimalizálás. A megértéséhez szükség van egy kis SEO történelemre:

Sajnos még sokan leragadtak a SEO kőkorszakában: azt hiszik, néhány szó ide-oda beszúrásával az élmezőnybe kerülhetnek, mint kb 2008-ban

A nyelvi interfész nagyon jól tudja, hogyan akarják manipulálni a Google helyezésket. Ismeri az előzményeket. A tárolt változattal összehasonlítja az újonnan indexelt szöveget. A régit kivonja az újból és voálá: rögtön kiderül, hogy milyen érdemi frissítés történt.

A kulcsszavak beszúrásával az Gépezet rögtön látja: 3 szó beszúrás történt, 150 karakter hosszan, 0 új szó, 0 új bekezdés jött létre.

A SEO ősemberei gondolják: „Majd én túljárok a Google eszén: írjuk csak bele az összes kulcsszót valahova az oldal aljára, haha! A látogatókat nem zavarja az a borzalmas, értelmetlen szövegtömb de a kereső megeszi és az első leszek” - Ma már ez sem működik

A fontos keresőszavaknak benne kell lenni valahol a szövegben. Ezt mindenki tudja. Azt is tudják, hogy egy témához több tucat, akár több száz vagy ezer fontos kulcsszó is tartozik. Fel kell sorolni mindent, de ha ezt meglátják a látogatók...

...azonnal eltűznek az oldalról.

Ilyenkor jön a rafinált weboldal tulajdonos: valahova az oldal végébe kell beszúrni ezt a tömböt. Teljesen értéktelen szöveg - legalábbis a felhasználók szemében. De mégis az oldalon van, tehát a Google is megkajálja. A kecske is jóllakott, és a káposzta is megmaradt.

Sajnos ez nem így van. Sőt, kulcsszó halmozásért akár büntetést is lehet kapni

Az országban elsőként megjelent a vizuális SEO, amit (jelenleg) csak a SEOzseni nyújt (de majd úgyis elkezdik lemásolni): A nyelvi interfész már jól tudja azt is, hogy az adott szó hány pixel távolságra van az oldal tetejétől.

A vizuális SEO lényege, hogy a klasszikus keresőoptimalizálást egybeolvasztja a marketing célokkal. A lényeg, hogy a „hajtás feletti részben” olyan frappáns szöveg készül, ami elsősorban a felhasználóknak készült.

A cél, hogy a látogató élményt kapjon - miközben megismerkedik a témára jellemző kifejezésekkel.

Pont fordítva működik, mint a klasszikus kulcsszó halmozás. Az ereje épp ebben van: a felhasználóknak igen is szükségük van a tájékozódáshoz szükséges új ismerettel. SEO szempontból ezek az új kulcsszavak és szemantikus kifejezések.

Új Landing Page (céloldal, érkező oldal, stb) rendszer: N-M típusú kapcsolat miatt korlátlan számú LP-hez korlátlan számú kulcsszó társítható

Óriási kihívás, hogy milyen céloldalhoz milyen kulcsszavakat társítsunk. A legjobb, amikor egyetlen oldal egyetlen kulcsszóra fókuszál. Igen ám, de ez nem életszerű. Kiderül, hogy a felhasználók sokféle olyan kulcsszavakra keresve is megtalálják az oldalt (Google Analitycs és Google Search Console adatok), amit a Google Ads Kulcsszótervező egyáltalán nem is mutatott ki.

Az új LP rendszer éppen ezért magába olvasztja az ismert és ismeretlen kulcsszavakat. Megnövelve a linképítéshez felhasznált egzakt linkszövegeket.

Megváltozott a havidíj - hamarosan áremelés várható

A fentiek tükrében új változás történt:

  • megszűnt a MAX csomag
  • a MAX csomag fő funkcióit (például a korlátlan kulcsszó és korlátlan LP) magába olvasztotta a Prémium csomag
  • a MINI csomag csak linképítést tartalmaz, de már kap többszintű linképítést is

Tetszett a cikk? Szeretne hasonló keresőoptimalizálás és linképítés tippeket?

A Google rangsorolási algoritmusa évente 500 alkalommal változik. Vigyázzon, ha nem frissíti tusádát, elavulnak SEO módszerei és lerontja a kemény munkával megszerzett helyezést. Legyen naprakész és értesüljön a legújabb keresőoptimalizálás tippekről. Iratkozzon fel a blog értesítőre és kap egy e-mailt, amikor hasonló cikk érkezik. Ne felejde el felvenni közösségi kedvencei közé a SEOzseni oldalát:


Okos vásárlás: küldhetnek nekem akciós SEO ajánlatokat (max. havi 1x) IGEN, értesítést kérek
az új SEO módszerekről

Számít az Ön véleménye! Szóljon hozzá a témához:

*Név:
*Hozzászólás:

--
A közismert keresőoptimalizálás és linképítés technikák szakszerű alkalmazásával weboldala jobbá, értékesebbé válhat. A weboldala minőségi továbbfejlesztésével elnyerheti méltó helyét a Google kereső élmezőnyében. Ebben segít Önnek a SEOzseni. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Keresőoptimalizálás (SEO) szakértő, a SEOzseni szerzője

.u.i.: évente 500 alkalommal változik a Google rangsorolási algoritmus. Maradjon naprakész: nehogy elveszítse a nehezen megszerzett helyezést. Értesüljön elsők között a működő SEO módszerekről a SEOzseni a közösségi csatornáin:

 

© 2005 - 2020 seozseni.hu | Az oldalon található anyagok kizárólag a szerző hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.