Menü
Telefonszám
Kapcsolat
Payday Loan 3.0

2014. június 13, péntek 15:41 (Frissítve: 2023-02-28)

Payday Loan 3.0

Egy új algoritmus frissítés célpontja a bank szektor

A mai napon a Google mérnökei egy új algoritmus-frissítést aktiváltak, amely a „Payday Loan 3.0” névre hallgat. A Google mérnökei időnként változtatnak a weboldalak helyezésének sorrendjét megállapító algoritmuson. Ezt nevezik algoritmus-frissítésnek a hétköznapi emberek nyelvén. A mai napon egy új algoritmus-frissítés történt, amit „Payday Loan 3.0” névre kereszteltek el.

Az angol „Payday Loan” szavak (ejtése: péjdé lón) szó szerinti fordítása: „Fizetésnapi Hitel”. Ám ezt leginkább „fizetésnap előtti fedezet nélküli hitel”-ként lehet leginkább visszaadni. Egyik népszerű kulcsszó Amerikában, hiszen a fedezet nélküli hitelekre nagyon sokan keresnek. Emiatt számos webszemét készül kizárólag a Google helyezések manipulálására.

Matt Cutts, a Google webszemét csapatának feje bejelentette, hogy a mostani „Payday Loan” algoritmus-frissítés nem áll kapcsolatban sem a Panda (On-site SEO), sem a Pingvin (mélylinkek) algoritmus-frissítésekkel. Kifejezetten a nagyon „spam” típusú lekérdezéseket veszi célba, mint például:

  • hitel
  • kaszinó
  • póker
  • viagra
  • stb…

Újabb „Pingvin” frissítés, vagy valami egészen újról van szó?

Érdekes, egyben félelmetes összefüggés, hogy a 2012-es „Pingvin 1.0” és 2013-as „Pingvin 2.0” után érkezik a 2014-es „Payday Loan 3.0”. Azonban a „Payday Loan” korábbi verzióiról nem túl sok hír érkezett. Az egyel ezelőtti, 2.0-ás verziót csupán hetekkel korábban indult útjára.

Hogyan védekezhet a „Payday Loan” algoritmus-frissítéssel szemben?

Igen nagy valószínűséggel a „Payday Loan” a forráskódban szereplő túlzsúfolt, rejtett, halmozott kulcsszavakat keresi és bünteti majd. A letisztult forráskód minden esetben kiváltja a Google elismerését. Azonban ehhez fontos tudni:

 

Szakítson a korábbi On-site SEO (weboldalon belüli) módszerekkel. A Google korábban eltárolt weboldal változatával összehasonlítja a legfrissebb állapotát a weboldalnak. A különbségből látszik, hogy a weboldal tulajdonos milyen szavakat adott hozzá illetve vett el az eredeti szövegből. Amikor a hozzáadott új szavak zömében csak kulcsszavakat tartalmaznak - semmi sem történt, mint a tulajdonos elolvasott egy SEO cikket, majd teletömte a weboldalának fontos részeit kulcsszavakkal.

 

A „Caffeine” rendszerről „Hummigbird” rendszerre történő átváltás óta az ilyen „varázslatokkal” nem sok jóra lehet számítani. Íme néhány segítség, hogyan változtasson weboldalán:

  • A fontos részekben továbbra is szerepelnie kell a kulcsszavaknak, azonban nagyon átlátszó, ha csak kulcsszavak vannak például félkövérrel kijelölve. A kijelölésekben használjon gyakran hagyományos szövegek a kulcsszavak mellett.
  • A kulcsszavakat foglalja szövegkörnyezetbe. Természetellenes, ha csak a felsorolásokban szerepelnek kulcsszavak.
  • Használja a kulcsszavak ragozott, toldalékozott formáját is.

--
Köszönöm megtisztelő figyelmed, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Weboldal készítés, keresőoptimalizálás (SEO) és online marketing 2005 óta.

Te mire szeretnél megoldást? Írd le a kérdésed, észrevételed:

*Név:

E-mail cím (Nem publikus. Értesítést kapsz, ha érkezik válasz a kommentedre):

*Hozzászólás:

© 2005 - 2024 seozseni.hu | Az oldalon található anyagok kizárólag a szerző hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.