Menü
Telefonszám
Kapcsolat
Keresőoptimalizálás közösségi linképítéssel

Mi az a linképítés?

Linképítés teljes útmutató: minden, amit tudnod kell. Csak itt: a SEOzseni Közösségi Linképítés 300+ weboldalán (DA 10-50) publikálhatod a saját PR cikkeket - teljesen ingyen

Itt mindent megtudhatsz a linképítésről. Lépésről lépésre megismerheted, hogy milyen fontos szerepet tölt be a Google keresőben elért helyezés javításához. Megtudhatod, hogy milyen módszerekkel érhetsz el tartós eredményeket. Az átmeneti sikereket hozó helyezés manipuláló trükkök helyett tartós előrelépés a találati listán. Mikor már mindent tudsz a linképítésről, felmerül három fontos kérdés: honnan, hogyan és mennyiért szerezhetsz linkeket. Kapaszkodj meg: itt elvégezheted a linképítést is - teljesen ingyen.

Tartalomjegyzék

Mi a link jelentése?

A link (angolul anchor; magyarlul link, hivatkozás, hiperhivatkozás, horgony) a weboldalak közötti navigációt teszi lehetővé. Lehet mozgókép, álló kép vagy akár szöveg. A weboldal alap többi részétől a linkek úgy vannak megkülönböztetve, hogy amikor ráviszed az egeret egy linkre, megváltozik az egérmutató. Általában a mutatóujjával felfelé mutató kéz jelzi, hogy az adott elemre rá lehet klikkelni. A szöveges linkeket jól láthatóan el szokták különíteni a szöveg többi részétől: általában kék színnel és aláhúzással dekorálják.

A link navigációra szolgál. A navigáció típusától függően háromféle linket különböztetünk meg:

  • Lapon belüli navigáció: A # (hashtag) használatával egy adott oldalon belül lehet navigálni linkekkel. Jellemzően tartalomjegyzék formájában látható. Nem fontos linképítés szempontból, de a következő kettőt jól jegyezd meg.
  • Belső link: Amikor a linkre kattintva a domain név egy másik tartalma tölt be.
  • Külső link: Amikor elnavigálsz az oldalról: a linkre kattintás után egy másik domain névre kerülsz.

 

Hogyan épül fel egy link?

A böngészőben látható tartalom megjelenítése HTML (HyperText Markup Language) jelölőnyelven történik. Ez egy olyan számítógépes programnyelv, amikor különféle elemeken (angolul: tag) keresztül történik a weboldal összetevőinek formázása és elrendezése. Amit Te most látsz, az már a kész, renderelt kép. A böngésződ letölti a szerverről a HTML forráskódot, majd azt ilyen szép táblázatokká, bekezdésekké, címsorokká alakítja át.

A link HTML eleme: A mint ANCHOR. A nyitó eleme <a> és a záró eleme a </a>. A két elem között helyezhető el kép, videó vagy szöveg. A HTML elem atttibútomokkal jelölhető, ami módosítja a viselkedését. Az attribútum neve után egyenlőség jel következik, majd az attribútum értéke időzőjelek (SHIFT+2, azaz ") között.

A link fontos attibútumai:

  • HREF: a Hypertext REFerence rövidítése. Magyarul a link célja. Az a webcím, ahová a klikkelés után érkezel.
  • TITLE: a link címe - ma már nem használjuk. Az egérmutatót a linkre irányítva egy kis szövegbuborékban megjelenik a title attibútum.
  • TARGET: azaz célpont. Megadhatjuk, hogy milyen ablakban nyíljon meg a link. Az új ablakban történő megnyitáshoz a _blank értéket kell megadni.
  • REL: a RELationship, azaz kapcsolat megjelölésére szolgál. Néhány technikai beállításra használható.
  • NAME: az oldalon belüli navigációhoz használjuk.

Nézzünk meg egy példa linket:

HTML forráskód Eredmény
<a href="https://minosegmania.hu" title="CMS rendszer ingyen" target="_blank" rel="sponsored">Tartalomkezelő rendszer</a> Tartalomkezelő rendszer

 

Mi az a linkszöveg?

A linkszöveg kiemelten fontos keresőoptimalizálás szempontból. Ennek a jelentőségéről később olvashatsz, előbb azt ismerd meg, hogy mi az a linkszöveg. A nyitó és záró tagok közötti rész a link szövege. Magyarul: az a szöveg, amire klikkelni lehet. Amikor képlinket használsz, a kép (IMG, azaz image HTML elem) ALT attribútuma szolgál a link szövegeként.

A link legfontosabb eleme a linkszöveg és a webcím.

Mi az a webcím (URL)?

Az internetes tartalom webcímeken keresztül érhető el. Minden webcím az elérhető tartalom egyedi azonosítója, szakszóval URL címe. A URL angol mozaikszó, jelentése Uniform Resource Locator. Magyarul: egységes erőforrás meghatározó. Bármilyen tartalmat szeretnél elérni a világhálón, azt webcímeken keresztül teheted. A böngésződ címsorában láthatod a webcímet:

A webcím a böngésző címsorában látható

 

Hogyan épül fel egy URL?

A webcímnek több fő eleme van, amit ez az ábra mutat:

Webcím (URL) felépítése

Nézzük meg az egyes elemeket.

Protokol: az adatátvitelhez használt protokol. Legtöbbször a HTTP angol mozaikszó, azaz HyperText Transfer Protokol. A biztonságos SSL/TLS kapcsolatot használó HTTPS protokoll használata ma elterjedtebb. A kiszolgáló tanúsítványát használva két kulcssos titkosítással csak a szerver és a kliens fejtheti vissza a kommunikációt, így nem lehallgatható az adatáram.

Domain: másnéven kiszolgáló. A domain felépítése három részből áll:

  • Aldomain (subdomain, host): a domain név előtt álló egyedi kiszolgáló megnevezése. Például a kutya.lap.hu kiszolgálón kutyás, a macska.lap.hu kiszolgálón cicás tartalom érhető el.
  • Domain név: maga a nyilvántartónál regisztrált domain neve.
  • TLD: angol mozaikszó, melynek jelentése Top Level Domain. Legfelsőbb szintű domain, például pont hu.

Elérési út: a teljes elérés, amivel az adott tartalom betölthető. Három részből áll, ami nem kötelező elem:

  • Könyvtárnév: érdemes a weboldal tartalmát témakörönként csoportosítani, azaz könyvtárakba rendezni. A könyvtárak egymással per jellel (SHIFT+6 azaz /) vannak elválasztva. Lehet a webcím egy könyvtár, ilyenkor a DirectoryIndex-ben meghatározott fálj fog lefutni.
  • Fáljnév: a letöltendő dokumentum vagy fálj neve. Nem kötelező kiterjesztést megadni, ami fontos a később megismerhető keresőbarát webcím résznél.
  • Kiterjesztés: a fálj kiterjesztése megkülönbözteti a fálj típusát, ami lehet kép, videó, dokumentum, táblázat, prezentáció stb.

Paraméterek: a webcímeket paraméterezhetjük, ami a tartalom betöltését szabályozza. Az elérési útvonalat követő kérdőjel (SHIFT+, azaz ?) után látható a paraméter, angolul query string. A paramétereket az és jel (ALTGR+C azaz &) választja el egymástól. Előbb a paraméter neve, majd utána egyenőségjel és a paraméter értéke következik. Például: index.php?id=oldal&azonosito=112. Az URL paraméterben átadott változók módosíthatják a betöltött tartalom viselkedését. Ebben a példában a lefuttatott index.php az ID paraméterben meghatározott OLDAL funkcióval betölti az AZONOSITO változóban átadott egyedi azonosítóval ellátott dokumentumot. FONTOS: mindenki gondoskodjon arról, hogy a paraméterek biztonságosak legyenek. Egyszerű SQL injekcióval gyakran feltörhetőek a weboldalak. A webcímeket különféle követőkódokkal is elláthatjuk, ami segít beazonosítani a látogató forrását, viselkedését. Marketing célokra használható követőkódok esetében mindig használjunk KÁNONI megjelölést. A HTML fejlécében (<HEAD>) egy LINK elem REL attribútumában adjuk meg az eredeti webcímen elérhető oldalt, például: <link rel="canonical" href="https://seozseni.hu/havidijas-keresooptimalizalas" />

Lapon belüli navigáció: angolul fragment - a dokumentumon belüli lokáció. A kettőskeresztet (ALTGR+X azaz #) követő név a dokumentumon belüli navigációt teszi lehetővé. HTML elemmel a következő módon hivatkozunk rá: <a name="elso-fejezet"></a> Ekkor az oldalon belül a következő horgonnyal ugorhatunk ide: <a href="#elso-fejezet">Első fejezet</a>. A lapon belüli navigáció során nincs HREF attribútum, hanem a NAME jelöli a link nevét - amire a hashtaget követően hivatkozunk.

 

Mi az a keresőbarát webcím?

A keresőbarát webcím lényege, hogy ne használj URL paramétereket a tartalom megjelenítéséhez. A kriksz-krakszok helyett sokkal beszédesebb legyen a webcím.

  • Paraméterezett URL: seozseni.hu/index.php?id=cms&pageid=112
  • Keresőbarát webcím: seozseni/linkepites

A link megosztásánál a keresőbarát webcím sokkal beszédesebb és élvezetesebb, mint a rejtjelek mögé bújó paraméterezett webcím. A link címéből is következtetni lehet a tartalomra. A link szövegéhez hasonlóan az URL-ben elrejtett kulcsszavaknak is rangsorolást javító hatása van. A Google szerint ma már ez nem olyan fontos, mint a kezdetekben - de a tapasztalatok szerint nagyon fontos az URL címekben szereplő kulcsszavaknak. Éppen ezért nem is szabad túlzsúfolni a kulcsszavakat.

Mi az a mélylink?

Egy weboldalon a kezdőlapon kívül tengernyi tartalom érhető el. Mélylinknek nevezünk minden olyan linket, ami a kezdőlapon kívül bármilyen másik lapra hivatkozik. A mélylinkek szerepe igen fontos keresőoptimalizálás során. Hiszen egy jól megírt weboldalon sok értékes cikk van, amire szintén hivatkoznak.

Kezdőlapra hivatkozó linkek

Gyakori hiba, hogy linképítés során csak a kezdőlapra gyűjtenek linkeket. Megjegyzés: az eredeti cikk 2008-ban készült, akkor még a linkkatalógusoknak (lsd kép) nagy szerepe volt a helyezés javításban, ma már teljesen elhanyagolható.

A hagyományos linképítés során a linkek 80%-a a kezdőlapra hivatkozik. A mérnökök úgy gondolják, hogy az ilyen linképítés mesterséges és természetellenes. Ugyanis egy átfogó tanulmány épp az ellenkezőjét mutatta: a természetes linképítésnél a linkek 50-80%-a mély linkekből származik.

Mély linképítés

A mély linképítés lényege, hogy az aloldalak relváns oldalakról kapnak linkeket.

Google Pingvin: brutális büntető algoritmus a linkekkel elkövetett visszaélés / gyanús tevékenység miatt

A Google keresőben a honlapok sorrendjét egy algoritmus határozza meg, amiben a weboldaladra hivatkozó linkeknek hatalmas jelentősége van. A visszaélések miatt létrehozták a Google Pingvin nevű büntető algoritmust: a linkek mészárosa. A rossz minőségű linkek miatt a Google Pingvin webszemétnek nyilváníthatja a Te weboldaladat. A webszemetet pedig kiirtja a keresőből. Sok esetben már nem is lehet helyreállítani a megpecsételt weboldalt. Jobb esetben "csak" hónapokra ki vagy tiltva az első 100 találatból. A linképítés olyan eszköz, amivel csúnyán fel lehet sülni. Hogyan kerüld el a végzetes hibákat? Itt a linképítés 17 dominója: ha egyet elhibázol, minden borulhat

A minőségi linképítés és a linkspam között összehasonlíthatatlan különbség van. Vajon hány százalékkal jobb az az autó, ami csodásan száguld annál, ami a roncstelepen rozsdásodik? Rossz minőségű linkekkel - ezt nevezzük linkspamnak - a Google kereső örökre kitilthatja a találati eredmények közül a weboldaladat. Van ezzel egy óriási probléma...

Honnan tudhatod, hogy a linképítésről alkotott elképzelésed helytálló?

Elég egyetlen rossz tanácsot megfogadnod és weboldalad örökre eltűnik a keresőben. Linképítés témában a legtöbb cikk idejétmúlt. Az interneten sokszor olyan elavult keresőoptimalizálás cikkeket találsz, amiben leírtak MA már linkspamnak minősülnek. Amikor ezeket használod, előre jutás helyett weboldalad webszemét lesz és eltávolítják a keresőből.

Ez a cikk kiutat jelent a linkiépítés útvesztőjéből. Megtanulhatod a MOST hasznos linképítés technikákat - anélkül, hogy a keresőoptimalizálással büntetést kockáztatnál.

Hogyan befolyásolja a weboldalad helyezését a link népszerűség?

A Google keresőben elért helyezésedet jelentősen befolyásolja, hogy weboldaladra milyen más weboldalak hivatkoznak. A honlapok közötti hivatkozás linkekkel történik. A linket könnyű felismerni: gyakran eltérő színnel (kék) és eltérő formázással (aláhúzás) van megkülönböztetve a szöveg többi részétől. A linkek átjárást biztosítanak a weboldalak között. A weboldal a látogatóit osztja meg egy azzal az oldallal, amire egy-egy linkben hivatkozik.

A Google mérnökei szemében a link nem csupán híd két weboldal között, hanem egy fontos bizalmi tőke. Ezért egy nagyon hatékony keresőoptimalizálás faktor. Minél több weboldalon található olyan link, ami a Te honlapodra hivatkozik, annál nagyobb bizalmi tőkét kovácsolt a webhelyed. Ezt nevezik link népszerűségnek.

Linkelő domainek száma - Google helyezés korreláció

11,8 millió Google találat elemzés eredménye: jól látható összefüggés figyelhető meg a Google helyezés és a hivatkozó egyedi domain nevek száma között.

Gondolj a linkekre úgy, mint egy-egy szavazatra. Minél többen adják le a szavazatukat a Te honlapod mellett, annál több esélyed van az elnöki pozícióra. A szavazás győztese lesz az első a Google keresőben. Mindenki, aki keresőoptimalizálással foglalkozik, az első helyet szeretné megszerezni. Valóban csak ennyi? Sok link gyűjtésével az első helyre kerülhetsz? A helyzet azonban nem ilyen egyszerű: nem sokat érsz minőségi linkek nélkül. Nem egyenlő értékűek a linkek. A linkek értéke ugyanis jelentősen eltérő. Egyes linkek alig számítanak valamit, míg más esetben egyetlen link több ezer alacsony értékű linkkel ér fel. A linképítés célja: értékes linkek szerzése.

Képzeld el úgy, hogy a kopogtató cédula gyűjtése során számításba veszik a szavazó hírnevét. Egy elismert doktor, ügyvéd, tanácsadó, színész szavazatát nagyobb hangsúllyal veszik figyelembe, mint az átlagember szavazatát. A hírnevet és a szavazatok számát egyaránt figyelembe véve hozzák meg a végső döntést. Ez az alapelv, ami a Google mérnökeit vezérli: a linkek minősége fontosabb, mint a linkek darabszáma.

A minőség meghatározásában jelentős szerepet játszik a relevancia. A releváns szó jelentése: „fontos, tárgyhoz tartozó”. A minőségi linkeknél a forrás oldal témája szorosan kapcsolódik a cél oldal tartalmához. Egy kutyákkal foglalkozó oldal esetében teljesen természetellenes egy autószerelő weboldalára hivatkozni. Kivéve a keresztmarketing, de ez egy speciális eset és nem igazán lehet túlzásba vinni.

A Google mérnökei a linkek minőségét három tényező alapján határozzák meg:

  • #1.) a linkek mennyisége
  • #2.) a hivatkozó oldal hírneve
  • #3.) a hivatkozó oldal relevanciája

A különböző linkek "ereje" jelentősen eltér

Google ismerte fel elsőként a linkek fontosságát. Hamar sikerré vált a módszerük, a sztori több részét ismerjük. A rangsorolási algoritmus óriási jelentőséget tulajdonít a linkeknek. Ezt az eljárást szabadalmaztatták, így született meg a PageRank rendszer. Az oldaladra hivatkozó linkek PageRank erejét megkapja a Te oldalad, amit egyenes arányban szétoszt a céloldaladon található linkek között. Így Te is tovább adod a megkapott PageRank értékedet.

A Google minden oldalnak kiszámítja a PageRank értékét, ami most a 3-ik legfontosabb rangsorolási faktor. Minél magasabb PageRank értékű linkeket szerzel, annál nagyobb a tekintélyed az információs társadalomban. Ma a PageRank értéket nem lehet lekérdezni, ezért több szolgáltató is kifejlesztette a saját mérőszámát a linkerőre vonatkozóan:

Linképítés: linkerő mérőszámok

Ne feledd: a linkerőt mérő eszközök saját adatbázisból dolgoznak, saját algoritmus alapján. A Google PageRank rendszere ettől teljesen eltérő elven működik sokkal-sokkal nagyobb adatokkal.

A számítások közös eleme, hogy exponenciálisan nő az érték. Tehát egy 60 DA link nem 3*20 DA linkkel ér fel, hanem vagy 50 db 20-as DA értékű link erejét közvetíti. A Google is hasonló módon gondolkodik a linkekről, ám azt a képletet senki sem ismeri. Sem a DA, sem a DR nem rangsorolási faktor. Nemzetközileg elfogadott mérőszám, amivel a domainek linkerejét lehet megbecsülni.

Mi az a linképítés? Miért nélkülözhetetlen keresőoptimalizálás során?

A linképítés lényege, hogy Te felkeresed a lehető legmagasabb, legrelevánsabb PageRank oldalakat és szerzel onnan néhány erős linket egy-egy PR cikk formájában. A keresőoptimalizálás a gyakorlatban 90%-ban linképítést jelent. Hiszen egyformán jó tartalmat bárki írhat, ezért végül a linkerő dönt a sorrendről.

A Google mérnökei szerint a jó információ önmagában elegendő ahhoz, hogy egy weboldal kiváló „link népszerűségnek” örvendjen. Az értékes információt megosztják (#1. - mennyiség) a népszerű (#2. - hírnév) szakmai portálok (#3. - relevancia). Összességében csupán egy jó cikk elegendő ahhoz, hogy a minőségi linképítés mindhárom kritériuma teljesüljön.

A gyakorlat viszont más képet mutat. Sok esetben - például „fóliakonfekcionáló berendezések” - kevés a szakmai portál, blog, fórum, hírlap vagy más weboldal, ami publikálhatná a Te értékes tartalmadat. Amerikában lehet, hogy minden témában több ezer blog, fórum és egyéb oldal található, de hazánkban teljesen máshogy fest a helyzet. Itt sokkal nehezebben megy a keresőoptimalizálás. Az internetes kultúra hiányából fakad, hogy hazánkban a természetes link népszerűség rendkívül lassú.

Ezt a folyamatot gyorsítja a linképítés. A linképítés jelentése: a természetes link népszerűség felgyorsítása mesterséges, etikus (white-hat) eszközökkel.

Nagyon óvatosan kell bánnod ezekkel a mesterséges eszközökkel, mert a Google mérnökei kifejezetten olyan büntető eljárásokat készítenek, ami a mesterséges linképítést végző honlapokat eltávolítja a keresőből.

Google Pingvin

A Google Pingvin névre keresztelt algoritmus a linkszövegek gyilkosa.

A mesterséges linképítés komoly kockázattal jár. A túlzott linképítés miatt súlyos büntetésre számíthatsz. A keresőoptimalizálás veszélye, hogy még az etikus SEO linképítés eszközök túlzott használata is büntetéssel járhat. Ráadásul a konkurenciádat sem hagyhatod figyelmen kívül. A konkurens honlapok 99,97%-a mesterséges linképítést végez ügyelve arra, hogy ne vigye túlzásba. A több száz, akár több ezer konkureneds „doppingolt” linképítésével nem veheted fel a versenyt ha a természetes link népszerűségre vársz.

A Google mérnökei is elismerik, hogy vannak „legális doppingszerek”. A linképítés célja a „legális doppingszerekkel” olyan ütemre tornászni a link népszerűségedet, amivel a konkurenseid képtelenek lépést tartani.

A legális eszközök túlzott használata is büntetést von maga után

A Google mérnökök szemében az illegális linképítő módszerek (fizetett linkek, láthatatlan linkek, kölcsönös oda-vissza mutató linkek, saját tárhelyen új oldal létrehozása kizárólag linképítés céljából, stb.) mellett a legális linképítő módszerek túlzott használata is büntetést von maga után.

A túlzott használatot három szempont alapján határozzák meg:

  • #1.) a linkek szövege
  • #2.) a linképítés növekedési üteme
  • #3.) a mélylinkek

Büntetés a természetellenes linkszövegek miatt

A Google mérnökök hamar felismerték, hogy a link szövege fontos szerepet tölt be a látogtottság megosztásában. Egy „kattintson ide” feliratú link kevésbé informatív, mint például a „Gipsz Jakab asztalos honlapja” feliratú link. A keresőoptimalizálásban egy ősidőktől létező fontos rangsorolási faktor a linkszövegekre helyezett kulcsszavak.

Ez azt jelenti, hogy a link szövegeidben módszeresen el kell helyezned azokat a kulcsszavakat, amelyek keresése során a weboldaladat az élmezőnyben akarod látni. A példánál maradva: Gipsz Jakab asztalos keresőoptimalizálásra adta a fejét, de úgy küldte be a linkkatalógusokba a honlapját, hogy a hivatkozások szövege „asztalos” vagy „asztalos Budapest” legyen.

A Google mérnökei azonban kifejlesztettek egy eljárást az ilyen természetű linkek túlzott elszaporodása ellen. Ezt nevezik Pingvin-algoritmus frissítésnek. A Pingvin előtt Gipsz Jakab weboldala gyorsan az élmezőnybe került „asztalos” és „asztalos Budapest” kifejezésekre. Egy évtizeddel ezelőtt ilyen keresőoptimalizálás trükkel hetek alatt az élmezőnybe lehetett kerülni. De ma már a Pingvin pillanatok alatt észleli, hogy Gipsz Jakab honlapjára csak „asztalos” illetve „asztalos Budapest” feliratú linkek mutatnak. Ez teljes mértékben természetellenes, ezért Gipsz Jakab honlapja büntetést kap: 400 hellyel hátrasorolják a keresőben, vagy akár el is távolítják „asztalos” illetve „asztalos Budapest” kulcsszavakra.

Dióhéjban, ha 60-65%-ban a linkszövegeid pontosan egyeznek a kulcsszavakkal, azaz egzakt kulcsszó egyezést túlzásba viszed - mint például „asztalos Budapest” - akkor a weboldaladat valószínűleg webszemétnek nyilvánítja a Pingvin és eltávolítja a keresőből. A ma működő linképítés tippek között kétségkívül az első számú: került a linkspamot. Hiába érsz el átmeneti sikereket keresőoptimalizálással, hosszútávon elveszítheted minden organikus látogatódat. A megoldást a linkszövegek variációja jelenti. A Pingvin után a legjobb, amit tehetsz, hogy a weboldalára hivatkozó linkeknek rendre egyedi szöveget adsz. A változatos és egyedi linkszövegekkel elkerülheted el a Pingvin büntetést.

A Pingvin a természetellenes hivatkozást vizsgálja. Amikor weboldaladra hivatkozó linkszövegek 60-65 százalékban egyeznek a weboldaladra jellemző kulcsszóval, webszemétnek nyilvánítja honlapodat. A Pingvin ellen a megoldást a linkszövegek hígítása nyújtja. A példánál maradva Gipsz Jakab az „asztalos” szövegű linkeket lecseréli valami hasonlóra:

  • Gyors és megbízható asztalos munkák
  • Szakszerű asztalos vevői ajánlásokkal
  • Gipsz Jakab asztalos mester honlapja

Büntetés a természetellenes növekedési ütem miatt

Sokan azt gondolják még ma is, hogy a keresőoptimalizálás arról szól, hogy gyorsan szerezzünk rengeteg linket. A túlzott linképítés úgy is jelentkezhet, hogy a weboldaladra hivatkozó linkek száma aránytalanul gyorsan nő. Egy induló weboldalnál nem természetes, hogy az első hónapban több ezer linkkatalógusban jelenik meg a link.

A hirtelen kiugró hivatkozások miatt büntetés járhat. Ezért törekedj a linkek folyamatos, reális növekedési ütemére.

Büntetés a természetellenes mélylinkek miatt

Egy weboldal a kezdőlapon kívül több aloldalból is áll. Például termékek, kategóriák, cikkek, blog bejegyzések, kapcsolat, satöbbi. Azokat a linkeket nevezzük mélylink-nek, amelyek a kezdőlapon (főoldalon) kívül bármilyen más aloldalra hivatkoznak.

Sokan elkövetik azt a hibát, hogy szinte csak a kezdőlapra szereznek linkeket. A mélylinkek aránytalanul kis mértéke szintén természetellenes. Szintén abból az ősrégi keresőoptimalizálás szisztémából fakad, hogy minél gyorsabban kell szerezni linkeket a kezdőlapra. 2012 előtt még működött ez a módszer - de ez ma már linkspamnak számít.

A linkszövegek 15 típusa példákkal

A Pingvin-frissítés miatt a linkszövegeket még a linképítés előtt tudatosan meg kell tervezned. Össze kell írnod az összes linkszöveget, amit a linképítés során használni fog a weboldalad. Ezeket a hivatkozásokat ellenőrizned kell, hogy megfelelnek-e az előírásoknak. Sajnos a keresőoptimalizálás nagy része időigényes adminisztráció és gondos előre tervezés.

A linkszövegek főkategóriái:

  • Organikus linkszövegek:
    • #1.) Brand URL: domain név megjelenése a webcímben. "...figyeljünk arra, hogy a fa ne száradjon ki - írja az asztalos.hu weboldal..."
    • #2.) Hagyományos utalások: általános linkszövegek, mint a klikk ide, tekinsük meg stb. "...nem tudom pontosan, de ezen a honlapon te is megtudhatod..."
    • #3.) Csupasz link: amikor a linkszöveg a webcím. "...várj, bemásolom: na itt https://asztalos.hu/gyorspac találtam meg, hogyan pácoljuk a fát..."
  • Kulcsszavak linkszövegek:
    • #4.) Egzakt egyezés: a linkszöveg teljesen egyeszik a kulcsszóval. "...ha valaki, akkor Gipsz Jakab asztalos mindent tud erről a mesterségről..."
    • #5.) Szinonimák: a kulcsszónak valamilyen másik hasonló jelentésű kulcsszava: ágynemű / ágyneműhuzat "...az asztalosmester megmutatja, hogyan szintezd ki a ..."
    • #6.) Nyelvi variációk: ragozott, toldalékolt alak "...jól ismert technika az asztalosok között, hogy a ..."
    • #7.) Bővített kifejezés: a kulcsszó rövid, leíró magyarázata. "...legutóbb sikerült elérni, és már tudom, hogy hol van megbízható asztalos Budapesten, aki segít..."
    • #8.) Kulcsszavak kombinálása: a kulcsszóhoz szemantikus kifejezés is lesz a linkszöveg. "...gyönyörű lett az otthonom, mert az asztalos a konyhaszekrényt szemkápráztató..."
    • #9.) Kapcsolódó kifejezések: amikor a linkszöveg egy szemantikus kulcsszó. "...Gipsz Jakab asztalos egyedi bútorkészítés során megismerhetjük..."
  • „Brand” (márka, cégnév) linkszövegek:
    • #10.) Brand: csak a brand a linkszöveg. "...a Famegmunkáló Kft pontosan leírja, mit kell tenni ilyen..."
    • #11.) Brand + Kulcsszó: brand hozzáadása a kulcsszóhoz. "...nagyon tetszik, ahogyan a Famemgumkáló Kft asztalos mester kezeli..."
    • #12.) Személyes brand: a felelősségvállaló / szerző megnevezése. "...adott interjút Gipsz Jakab az asztalos magazin..."
    • #13.) Személyes + brand név: márka / cégnév a szerzővel. "...ezt mindenkinek ismernie kell - nyilatkozta Gipsz Jakab a Famegmunkálo Kft ügyvezetője..."
  • Képek:
    • #14.) Kép: a kép típusú lineknél az IMG tag ALT attribútuma szolgál linkszövegnél.
  • Egyéb:
    • #15.) Minden más: random (véletlenszerű) szavak "...minden asztalos kedvenc alapanyaga tölgyfa, amit három különböző..."

Linkszöveg arányok

Az ábra szemléltei, hogy a helyezés közvetlen manipulálásához a linkszövegeknek csak egy bizonyos része használható fel. A többi arra használjuk, hogy ezt a helyezés rangsorolásra hatással bíró tevékenységünket elfedjük, leplezzük és a Pingvin, Linkséma, Spam Brain, Spam AI stb algoritmusok ne vegyék észre a manipulatív technikát.

Az organikus linkszövegek jelentősége az elmúlt időben megnőtt. A Google mérnökei a link szövegkörnyezetét is figyelembe veszik. A releváns szövegkörnyezetből származó hivatkozások sokkal értékesebbek minden más linktől. Az átlagemberek a honlapokat sok esetben nem kulcsszavakkal, hanem organikus linkszövegekkel linkelik, valami ilyesmi körítéssel:

  • „Nézd meg ezt, most találtam: http://asztalos.hu
  • „Gipsz Jakab oldala itt van, én elégedett voltam vele”
  • „Gipsz Jakab nekem készített bútort, olcsó és ügyes volt, az asztalos.hu oldalon elérheted”

Az emberek a link megosztása során teljes mondatokat, akár 10.000 karaktert is írnak a linkek mellé, addig a weboldal tulajdonosok szinte mindenhol a linkkatalógusok által kötelezően elvárt karakterszámot adják meg, ami jellemzően 300-500 karakter. A szövegkörnyezetben szereplő kulcsszavak sokkal fontosabbak, mint a linkszövegre helyezett kulcsszavak.

Ahogy fejlődött a keresőoptimalizálás, a releváns szövegkörnyezet kinőtte magát. Nem csak 300-500 karaktert írnak egy link köré, hanem egy egész cikket. Egyedi webcímen elérhető oldal épül egyetlen link köré. Ami természetesen a kulcsszóra optimalizált.

Mélylinkekre vonatkozó előírások

Az első Pingvin-frissítés csak a kezdőlapot érintette, azonban a továbbfejlesztett Pingvin már az aloldalakat (vagyis a mélylinkeket) is vizsgálja. Természetellenes keresőoptimalizálásra utal, amikor a kulcsszavas linkek csak a kezdőlapra hivatkoznak és a kulcsszavakat nem lehet kellő mértékben megtalálni a mélylinkekben.

A Pingvin azt vizsgálja, hogy a kezdőlapra hivatkozó linkszövegek milyen mértékben mutatnak egzakt egyezést a kulcsszavakkal. Gipsz Jakab honlapja büntetést kap, ha a linkszövegek 60-65%-ban „asztalos” vagy „asztalos Budapest”. A megoldást a linkszövegek variációja jelenti. Változatos linkszöveggel elkerülhető a Pingvin büntetése.

Azonban a továbbfejlesztett Pingvin az előbb említett feltételek megtartása mellett új szabályokat is megállapított. Bármennyire változatos a kezdőlapra hivatkozó link szövege, teljes mértékben természetellenes keresőoptimalizálásra utal, ha az aloldalakra hivatkozó linkek szövegében nem, vagy csak nagyon kis mértékben lehet megtalálni a kezdőlapra jellemző kulcsszavakat.

A példánál maradva Gipsz Jakab bútorokat árul és „bútor” kulcsszóra szeretne az első helyen lenni a Google keresőben. A Pingvin elkerülése miatt változatos linkszövegeket ír. A kezdőlapra hivatkozó linkek szövege sok esetben tartalmazza a „bútor” kulcsszót. Azonban a mélylinkekre kevés figyelmet fordít, a linkek nagy része a kezdőlapra mutat. Az aloldalakra kevés link mutat, ami sok esetben csak az aloldalra jellemző kulcsszót tartalmazza, a kezdőlapra jellemzőt nem. Ez nem természetes, hiszen az emberek sok esetben a konkrét termék oldalakra hivatkoznak úgy, hogy közben a főoldal témáját is említik. Például: "Most találtam ezt az ágykeretet ebben a bútor webáruházban".

Nem olyan bonyolult keresőoptimalizálás faktor ez: a mélylinkekben is szerepelni kell a kulcsszónak - nem csak a kezdőlapra hivatkozó linkek szövegeiben.

Mennyiségre, időzítésre vonatkozó előírások

A Google kereső mérnökei kiváló link népszerűségnek örvendő, értékes tartalmú weboldalakat kívánnak az élmezőnyben látni. A keresőoptimalizálás célja az, hogy értékes tartalommal az élmezőnybe kerülj. Az értékes tartalom információban gazdag. Az információra jellemző, hogy egy idő után elévül. Az elévült információ elveszíti értékét, haszontalanná válik. Gondolj arra, hogy milyen gyorsan változik világunk. A néhány évvel ezelőtti szenzációt keltő hírre ma már nem sokan emlékeznek. Mennyibe kerül egy liter benzin? Mi a dollár árfolyama?

A Google mérnökei a Te weboldalad frissességét azzal állapítják meg, hogy mennyire terjedt el az interneten a Te weboldaladon található információ. Az értékes információ szárnyra kel. Más weboldal tulajdonosok felfigyelnek a honlapodon lévő hasznos tartalomra és tovább publikálják a saját weboldalukon a forrás megjelölésével. A forrás megjelölése linkkel történik. Az információ terjed mindaddig, amíg weboldalad új linkeket kap.

Onnantól számít elévültnek a weboldaladon található információ, amikor megáll a websiteodra hivatkozó új linkek megjelenése. Amikor a Google algoritmusa már nem talál olyan új honlapot, ami a Te weboldalára hivatkozik, az információ értékét folyamatosan csökkenti - ezzel arányosan romlik a helyezésed, míg végül eltűnsz a találatok süllyesztőjében.

A Google mérnökei nagyon figyelnek az időszakos linképítést folytató weboldalak kiszűrésére. Az ilyen esetek mögött gyakran túlzott keresőoptimalizálás, mesterséges linképítés - vagyis linkekkel elkövetett csalás áll. A csalás kiszűrése céljából a weboldaladra hivatkozó linkek száma napi, heti illetve havi bontásban rögzítésre kerül. Az időszakok lezárása során az aktuális időszakban szereplő linkek számából kivonásra kerül az előző időszakban jegyzett linkek száma.

Ez az érték az aktuális időszakra vonatkozó új linkek számát jelenti. Az új linkek száma összehasonlításra kerül az időszakra jellemző, átlagos új linkek számával. Amikor az új linkek száma jelentősen meghaladja az átlagos linkek számát, hullámhegy keletkezik. Ellenkező esetben hullámvölgy jön létre. A hullámhegyek és hullámvölgyek gyakori váltakozása arra utal, hogy a weboldalad mesterséges keresőoptimalizálást és linképítést folytat.

A linképítést érdemes még a weboldalad indulása előtt tudatosan megtervezni. Nehogy elszabaduljanak a hullámok és elsodorja weboldaladat az ár. A természetes linképítésre nem jellemző a nagy kiugrás és a hirtelen visszaesés. A robbanásszerű növekedés helyett inkább arra törekedj, hogy fokozatosan növekedjen a weboldaladra hivatkozó linkek száma. Érjen el egy olyan átlagértéket, amit tartani is tudsz. Erre nagyon figyeljen a sikeres keresőoptimalizálás érdekében.

Itt a linképítés 17 dominója: ha egyet elhibázol, minden borulhat

Jól jegyezd meg ezt a csekklistát, ezek a linképítés vastörvényei. Tartsd be ezeket a szabályokat és elkerülheted, hogy természetellenes linképítés miatt büntetést kapj:

  • A linkszövegre vonatkozó előírások:
    • #1.) A kulcsszavas linkszövegek ne haladják meg a teljes linkszövegek 60%-át
    • #2.) A linkszövegek mindhárom kategóriába (organikus, kulcsszavas, nem-kulcsszavas) közel egyenlő eloszlásban legyenek.
    • #3.) Az egzakt egyezés (amikor a linkszövege csak egy kulcsszó, például „asztalos Budapest”) nagyon kis mértékű legyen. Megközelítőleg 5-10% alatt.
    • #4.) Az organikus linkszövegeken kívül minden más esetben kerülendő az ismétlődés. A linkszövegek változatosak legyenek. Egy linkszöveg csak egyszer szerepeljen.
    • #5.) A kulcsszavas linkszövegek tartalmazzák a kulcsszó toldalékolt, ragozott alakjait is (pl. „asztalosok”, „asztalosoknak”, „asztalost”, „asztaloshoz”, stb).
  • A mélylinkekre vonatkozó előírások:
    • #6.) A mélylinkek legalább 10-30%-ban tartalmazzák a kezdőlapra jellemző kulcsszavakat.
    • #7.) A mélylinkek szövege legyen egyedi, az ismétlődés kerülendő.
    • #8.) A mélylinkek szövege a kulcsszó toldalékolt, ragozott alakjait is tartalmazza.
    • #9.) Minden aloldalra hivatkozó linknek legalább egy esetben tartalmaznia kell a főoldalra vonatkozó kulcsszót.
  • A mennyiségre, időzítésre vonatkozó előírások:
    • #10.) A robbanásszerű linkajánlás kerülendő. A hirtelen megugrások és visszaesések helyett törekedj arra, hogy egy optimális link mennyiséget érj el, amit azután hetente, havonta tartani is tudsz.
    • #11.) Legalább hetente 1 db új linket szerezz.
    • #12.) Nem ajánlott havi 30-50 linknél több új linket szerezni csak abban az esetben, ha a Google keresőből érkező látogatók száma indokolja (legalább harminc-negyvenszerese).
    • #13.) Az aloldalakra és a kezdőlapra egyforma hangsúllyal érkezzenek új linkek.
    • #14.) Legalább 100 db különböző aloldalra hivatkozó mélylink építése a cél.
    • #15.) Legalább 300 db egyedi szövegű link építése a cél.
    • #16.) Legalább 100 db egyedi szavat tartalmazzanak a linkszövegek.
    • #17.) Egyetlen oldalra se legyen több link az összes link 50%-ánál.

A minőségi linképítés alapja

A Google mérnökök hamar felismerték, hogy a link szövege mennyire fontos. Ezt beépítették a rangsorolási algoritmusba: a helyezésre nagyon jótékony hatásal van, ha kulcsszavakat helyezel a linkszövegre. Kezdetekben nagyon jól működött a kulcsszavas linkszöveg: szinte azonnal az élmezőnybe repítette a weboldaladat, ha a linkgyűjtő oldalakról kulcsszavas linkszövegeket szereztél.

Útmutató kezdőknek: a link fontos bizalmi tőke, hiszen a saját látogatóit osztja meg a weboldal a link forrásául megjelöl weblappal. Minél több egyedi forrásból származik linked, annál tekintélyesebb tagja vagy az elektronikus társadalomnak. Számos előnnyel jár: jobb helyezést kapsz, gyorsabban indexeli a Googlebot a tartalmadat és több oldaladat menti el a kereső.

Fontos tudnod, hogy a linkek értéke durván különbözik. A Google kifejlesztette a PageRank nevű eljárást, amivel egy-egy weboldal népszerűségét tudja mérni. A PageRank mutató számításban fontos szerepet kap, hogy a forrás oldalnak és a forrás domain-nek milyen a PageRank értéke. Egy magas PR értékű oldalról származó link több száz, akár több ezer alacsony értékű link hatásával ér fel. A visszaélések miatt ma már nem tudjuk, hogy milyen P.R. értéket kap egy weboldal. Ne tévesszen meg a sok elavult SEO tipp: a Page Rank algoritmus a mai napig (2024) jól működik - csak az érték lekérdezésének a lehetőségét szűntették meg, a sok spam linkajánlat miatt (Vásárolj 7-8-as PageRank linkeket X forintért).

A minőségi linképítés alapja:

  • Értékes domain nevekről szerezz linkeket.
  • Több száz egyedi domain névről szerezz linkeket.
  • Mélylink építés: ne csak a kezdőlapodra hivatkozzanak a linkek. Szerezz linkeket a fontos aloldalakra (kategóriák, termékek, blog, cikkek, tanulmányok, sales oldalak, landing oldalak stb).
  • Többszintű linképítés: szerezz linkeket az erős linkre, hogy a linked PageRank értékét felturbózd.
  • Szerezz linkeket PR cikkekből vagy vendégblogokból. A cikk fontos elemeiben szerepel a kulcsszó, ezért exponenciálisan megnő a linkek SEO értéke.
  • Helyezz kulcsszavakat a linkszövegre, de törekedj arra, hogy természetes hatású legyen. Ne vidd túlzásba, mert büntetést kaphatsz érte.

De vigyázz, ma már nagyon veszélyes lehet a túlzott linképítés.

A keresőoptimalizálásban a linképítés kulcsfontosságú feladat. Itt megtanulhatod, hogyan gyűjts minőségi linkeket. Az olcsó, helyezést manipuláló módszereknek leáldozott: rendkívül súlyos büntetést kaphatsz az ilyen eszközök miatt. Annyira sokan használták a kulcsszavas linkszövegeket, hogy a Google 2012-ben kifejlesztett egy Pingvin névre keresztelt algoritmust - ami a linkszövegek miatt bünteti a weboldaladat.

Megelégelték, hogy ezzel az egyszerű trükkel emberek tömegei képesek a Google találatok manipulálására. Kifejlesztettek egy olyan algoritmust, ami a linkjeid profilját vizsgálja. Ha gyakran használod ugyanazokat a kulcsszavakat a linkjeid feliratában, elveszi az értékét.

Vigyázat, webspam!

1000-ből 999 üzleti célú weboldal havonta százezreket, akár milliókat is veszít a profitjából a rossz linképítés miatt. Mondjuk ki: a linképítés elavult. A linkgyűjtő katalógusból szerzett linkek értékét a Google algoritmusa jóformán lenullázza. A linképítő platformok undorító reklámokat helyeznek el a linkekért cserébe. Senkinek sincs annyi ismerőse, hogy szívességből 300-500 különböző domain névről érkező linket össze tudjon szedni. A fizetős PR cikkes linképítés egy vagyonba kerül: átlagosan 3.000 - 30.000 Ft + ÁFA egyetlen cikk megjelenés.

Sokan nagyon jó weboldalt készítenek. Rengeteg időt, pénzt és energiát szánnak arra, hogy minden szempontból felülmúlják a konkurenseket. Erre jön egy noname oldal és durván lealáz: bekerül az élmezőnybe, a Te weboldald jóval lemaradva kulloghat az újonc mögött.

De ez

NEM A TE HIBÁD!

Aki ügyes, hatékony módszerekkel szerez linkeket. Ebből semmit sem lehet észrevenni. Ezért tűnik sokszor úgy, hogy 0 linkes weboldal berobban az élmezőnybe. Hidd el: ha az élmezőnyben van, akkor kiváló minőségű és mennyiségű linkek hivatkoznak az oldalra - csak Neked fogalmad sincs arról, hogy milyen módszerrel szerezte a konkurensed.

SEOzseni Közösségi Linképítés lényege

A SEOzseni közösségi linképítés lényege: a weboldal kinézetének megváltozása és a felhasználók zavarása nélkül lehet több száz értékes linket szerezni. Linképítés nélkül lehetetlen a Google élmezőnyébe kerülnöd. Erős versenyben ma már 300-500 különböző domain névről kell legalább egy linket szerezned a Google első helyének a megszerzéséhez. Rengeteg backlinkre van szükséged, ezért létezik megszámlálhatatlanul sok linképítő ajánlat / vagy ingyenes linképítési lehetőség / spam szagú linkcsere. Ma már egyik sem működik kellően hatékonyan - sőt, lényegében a Google Pingvin büntetést mélyítik ezek a dolgok. Ezért született a SEOzseni Közösségi Linképítés. A SEOzseni összefogja a weboldalakat és egymás között egyenlő arányban lehet megosztani PR cikkeket, valamint instant szöveges linkeket.

Közösségi linképítés menü

Ha egy e-mailt meg tudsz írni, Te is tudod használni.

Ugye Te is utálold az elavult, hatástalan, visszataszító megjelenésű ingyenes linkcsere programokat? Szívesen fizetsz méregdrága linképítő csomagokért, aminek a hatása bizonytalan? Dehogy. Senki sem fizet szívesen 3.000 - 30.000 Ft+áfa összeget egyetlen PR cikkért. Senki sem akar a weboldalára feltenni ugráló, villogó bannereket. Mégis néha meg kell tenned, mert linképítés nélkül lehetetlen a Google élmezőnyébe jutni.

Itt jön képbe a SEOzseni Közösségi Linképítés: INGYENES, forradalmian új, kiválóan hatékony, letisztult és elegáns módszer linképítéshez. Minőségi PR cikk megjelenés valódi, jól belinkelt weboldalakon.

A SEOzseni Közösségi Linképítés 5 kedvenc lehetősége:

  • Partneroldal: 50 PR cikk megjelenés ingyen
  • 20 prémium link: releváns szövegkörnyezetben szereplő linkek ingyen
  • PR Csoport: akár több száz releváns weboldalon publikálhatod a PR cikkeidet. Minőségi linképítés és jó hírnév teljesen ingyen
  • Domain Linkerő: a teljes weboldalad linkereje megnő, ezért egyszerre javul az összes helyezésed
  • Cégkereső: annyi minőségi linket szerezhetsz releváns weboldalakról, amennyit csak akarsz

Az embereknek fogalmuk sincs arról, hogy mekkora üzleti lehetőség rejtőzik abban, hogy van domain neve és webtárhelye. A tárhely nagy része kihasználatlan és üresen áll. Nem értenek a webprogramozáshoz és el sem tudják képzelni, hogyan lehetne összekötni a tárhelyeket.

Ezért készült el a SEOzseni Közösségi Linképítés: méregdrága de ingyenes linképítés és márkanév építés gyorsan, hatékonyan. Az ehhez szükséges technikai eszközöket, programokat, adatbázist a SEOzseni biztosítja teljesen ingyen. Wordpress-hez bővítményként is telepíthető, csak pár kattintás.

Közösségi linképítés platform

A SEOzseni Közösségi Linképítés egy független platform, ami összeköti a weboldalakat. Egy online adminisztrációs kezelőfelületen irányítható a PR cikk megjelenés és az instant szöveges link. A telepítés gyerekjáték: 1Mb tárhelyet igényel. Wordpress-hez a bővítményt egy kattintással hozzá lehet adni.

Teljesen mindegy, hogy kinek, milyen weboldala van. A SEOzseni egy platform független rendszer, ami központosítja az adminisztrációt. Mindenki a saját SEOzseni fiókjába bejelentkezve menedzselheti a PR cikkek megjelenését - vagy az instant szöveges linkeket.

Hihetetlenül jó előnnyel jár a központosított adminisztráció:

  • Nem kell könyörögnöd a weboldal tulajdonosának, hogy helyezze már el a PR cikket. Nem kell napokat várnod arra, hogy végre legyen hajlandó visszaírni. A cikkek megjelenése valós időben történik. A PR cikked azonnal megjelenik. A moderálás szótár alapján automatikusan megtörténik, de a biztonság kedvéért a publikált cikkeket azonnal átnézi a SEOzseni moderátora.
  • Bármikor meg tudod változtatni a PR cikkedet. A legtöbb portálon a PR cikk megjelenés után a szöveg már nem változtatható. Ez óriási hiba főleg akkor, ha kritikus javítást kell azonnal végrehajtanod.
  • A PR cikkedben korlátlan számú linket tudsz elhelyezni. Azonban nem érdemes egy cikkbe 10-nél több linket tenned. Ha hirtelen nagyon sok link jelenik meg, túloptimalizálás miatt a többi link értékét csökkentheti a Google algoritmusa.
  • A PR cikkek robotlátogatás elleni védelemmel vannak ellátva. A konkurenseid nem ismerik meg és nem tudják lemásolni a módszeredet.

Ne aggódj, Te is tudod használni:

SEOzseni PR cikk beküldés

Az online szerkesztővel gyerekjáték a PR cikk megírása. Nincs szükséged külső szoftverekre (például Microsoft Word). Szaktudás nélkül is szakszerű cikket készíthetsz. A remekművet ingyen publikálhatod a SEOzseni Közösségi Linképítés weboldalakon. Felbecsülhetetlen értékben kapsz linkeket, mert 1 db PR cikk megjelenés 3-30 ezer Ft + ÁFA a hasonló látogatottságú, fizetős hírportálokon.

Hidegzuhany: 300-500 domainről kell egy-egy link

Erős versenyben ma már 300-500 különböző domain névről kell legalább egy linket szerezned a Google első helyének a megszerzéséhez. A Google rangsorolás alapja a kiváló tartalom, amire számos értékes link hivatkozik. A Google véleménye szerint egy jó weboldalt sokan osztanak meg. Amikor a látogatók egy jó cikket találnak, örömmel osztják meg a hasznos tapasztalatokat saját weboldalon, blogon vagy közösségi médián keresztül. Ezért egy jó weboldalra számos értékes link hivatkozik. Az értékes linkek szerzésére irányuló tevékenységet nevezik linképítésnek.

Linképítés nélkül lehetetlen az élmezőnybe kerülni. Minden keresőoptimalizálásra fordított időd, pénzed és energiád kudarcra van ítélve. A célpiacod HÁROMNEGYEDE kattint az első 5 találatra és a kattintások csupán negyedén osztozik az összes többi honlap. Elég pár helyet lecsúszni és elnémul a telefonod. Nem jönnek e-mailek. Az online megrendeléseid a tizedére esnek vissza.

Linképítés nélkül nehéz a helyzet

Ugye milyen dühítő, amikor linképítés nélkül a helyezésed fel-le ugrál? Semmiből érkező weboldalak hirtelen megelőznek. Tehetetlenül nézed, hogy weboldalad eltűnik a huszadrangú találatok között.

Nagyon nyomasztó az érzés, hogy mindent megteszel az élmezőnybe jutásért, de mégsem éred el a vágyaidat. Sokan újra és újra átírják a weboldal szövegét azt remélve, hogy jobb helyezést kapnak. A tartalom javításával a helyezés is javulhat egy bizonyos mértékben. De linképítés nélkül ne várd, hogy weboldala az élmezőnybe kerül. Linkek nélkül legfeljebb a második-harmadik találati oldalra kerülhetsz - de ott már nem kattint senki. Alig találnak a honlapodra, ezért az internetes megrendeléseid száma elenyésző lesz.

Hogyan lehetsz az első?

A SEOzseni SEO tanfolyam megmutatja Neked, hogyan javíthatod a helyezésedet. Hatalmas sikerélmény és óriási bevétel a jutalmad, amikor weboldalad a Google első helyére kerül. Minél több és jobb link hivatkozik a weboldaladra, annál hitelesebb és megbízhatóbb forrás leszel az adott témában. A linkeken keresztül számos hozzáadott érték vándorol a célzott honlapra. A weboldald értéke megnő, ezért jobb rangsorolást kapsz.

1000-ből 626 ember közvetlenül a vásárlás előtti tájékozódásra a Google keresőt használja. Ezek az emberek a keresőben gyűjtik össze a vásárláshoz szükséges információkat. Még akkor is, ha nem is az interneten akarnak vásárolni. Egy szimpatikus céget keresnek, akitől vagy interneten keresztül, vagy személyes megkeresés útján rendelnek. Sikeres keresőoptimalizálás után ezek a potenciális vevők a Te honlapodra kattintanak.

Linképítés siker: a SEO hatékony eleme

1000-ből 626 ember fogja eldönteni a Google-ben találtak alapján, hogy hol fog vásárolni. Bármilyen merész álmaid vannak, sokkal gyorsabban elérheted, ha weboldalad tartósan a Google első helyére kerül.

Teljesen mindegy, hogy online megrendelés, telefonos vagy személyes beszélgetés után vásárolnak Nálad - a leendő vevőid 62,6 százaléka a Google-ben kezdi a vásárlást. El tudod képzelni, micsoda óriási vagyon, hírnév és elismerés vár Rád, amikor naponta TÖBB EZER FIZETŐKÉPES VEVŐ először a Te honlapoddal találkozik a Google keresőben?

Miért jó a SEOzseni Közösségi Linképítés?

Megszületett a forradalmi megoldás: Közösségi Linképítés. Weboldal tulajdonosok összefogása azért, hogy egymást erősítsék. Az ötlet nagyon egyszerű: a kiváló minőségű tartalommal rendelkező weboldal tulajdonosok fogjanak össze azért, hogy minőségi linképítéssel javítsanak a helyezésen. Egymás hírnevét erősítsik és a leendő vevők csak pozitív cikkeket olvassanak, ha az adott cég/weboldal nevére rákeresnek.

Linképítés releváns, de nem konkurens weboldalakon. Mit nyernek ezzel a felek?

  • Keresőoptimalizálás: a keresőben elért helyezésedet javítja, ha témába vágó (szakszóval releváns) cikkekből szerzel linkeket. Emellett növekedik a weboldaladkra hivatkozó egyedi domain nevek száma. Ami nagyon erős rangsorolási faktor.
  • Márkanév építés: a kíváncsi emberek, új felhasználók, leendő vevők gyakran rákeresnek céged/weboldalad nevére vásárlás előtt. Vajon mindegy, hogy mit találnak? Többször hallani, hogy konkurensek álnevek mögé bújva írt lejárató cikkei jelennek meg, ha a cég/weboldal nevére keresnek. Erős online PR jelenléttel a Te nevedre kereső emberek jobbnál jobb weboldalakon olvashatnak több tucatnyi pozitív, elismerő véleményeket.
  • Fejlett technológia: minden szoftvert, adatbázist, grafikai elemet a SEOzseni biztosít Neked. A legmodernebb technikai eszközöket kapod meg anélkül, hogy egy vagyont fizetnél programozásért.

Ezért készült a Közösségi Linképítés: ha van egy jó weboldalad, támogass más weboldalakat és így Te is sok száz támogatót szerezhetsz. Méghozzá teljesen ingyen.

Ha ennyire jó, miért ingyenes?

Ez valami átverés? Hol a csapda? Havonta akár 300 ezer forintot is fizethetnél a SEOzseni-nek ezért a szolgáltatásért. Más SEO cégek egy vagyont kérnek el ilyen magas színvonalú linképítésért. Óriási kereslet van minőségi linképítésre, ezért jó reklámszöveggel könnyű új ügyfeleket szerezni. Te is örömmel fizetnél linképítésért, ha a módszer valóban hatékony és a megrendeléseid száma jelentősen növekedik.

Ezt a bevétel növekedést kaphatod meg teljesen ingyen.

Ez a módszer annyira szokatlan hazánkban, hogy sokakban kételyek merülnek fel. Teljesen jogosan. Nem szoktak csak úgy, ingyen, gyémántot osztogatni. Amit ingyen osztogatnak, az általában gagyi. Ha értékeset adnak ingyen, annak később így vagy úgy, de drága árat kell fizetni.

Ne aggódj, itt nem erről van szó. A SEOzseni azért más, mert ez egy szoftver. A használata egyszerű. Ha egy e-mailt meg tudsz írni, nem fog gondot okozni a hétköznapokban a SEOzseni kezelése. Teljesen mindegy, hogy a felhő rendszert 30.000 vagy 30.001 felhasználó használja. Az a +1 felhasználó a szerverek terhelésén meg sem látszik, ezért nem jár extra költséggel.

A Közösségi Linképítés célja az, hogy több száz weboldal kezdje el használni. Tömegesen érezzenek rá a siker ízére, javítsanak a Google keresőben elért helyezésen és extra megrendeléseket szerezzenek. Amikor a weboldal egész egyszerűen kinövi magát, szükség lesz még több linképítésre, még ütősebb reklámszövegre, még jobb weboldalra. Ekkor már beszélhetünk fizetős szolgáltatásokról - mert már a SEOzseni bizonyítja a hatékonyságát és rengeteg extra bevételt kaphatsz ingyen, amiből bőven jut a még több bevételt hozó, még erősebb, de havidíjas keresőoptimalizálásra.

Ezért ingyenes. Nincs rejtett költség, később sem válik fizetőssé. Ez egy igazi NYER-NYER kapcsolat, amit sehol máshol nem kaphatsz meg. Jelentkezz a tanfolyamra, ahol mindent megtudhatsz:

Ingyenes SEO tanfolyam

Kapcsolódó cikkek

Keresőoptimalizálás a PR Csoporttal
PR Csoport: akár több száz releváns weboldalon publikálhatod a PR cikkeidet. Minőségi linképítés és jó hírnév teljesen ingyen
Keresőoptimalizálás Linképítő Weboldallal
Ma a legjobb linkeket PR cikkek adják. De nincs elég sok releváns weboldal, ahová a PR cikkeket megjelenítheted.
Keresőoptimalizálás Domain Linkerő
A PR cikkes linképítés után a releváns szövegkörnyezetbe helyezett linkek hatása a legerősebb. A rangsorolási algoritmus azt vizsgálja, hogy a link előtt illetve link után lévő szövegben szerepel-e a kulcsszó. Ezért készült a SEOZSENI Domain Linkerő.
Keresőoptimalizálás: 20 prémium link ingyen
A link közvetlen szövegkörnyezetében szereplő kulcsszavak nagy hatással vannak a helyezésre. A linken keresztül számos hozzáadott érték vándorol a célzott honlapra. A weboldal értéke megnő, ezért jobb rangsorolást kap.
SEOZSENI partneroldal
Milliókat ér a Google első helye, amit csak bivalyerős linkekkel lehet megszerezni. Itt a lehetőség előtted: ledolgozhatod a hátrányod és Te kerülhetsz az élre

--
Köszönöm megtisztelő figyelmed, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Weboldal készítés, keresőoptimalizálás (SEO) és online marketing 2005 óta.

© 2005 - 2024 seozseni.hu | Az oldalon található anyagok kizárólag a szerző hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.