Menü
Telefonszám
Kapcsolat
Google hirdetések: display és keresőhálózati reklám

2023. január 25, szerda 14:40

Google hirdetések jelentése

Display és keresőhálózati reklám

A sikeres Google keresőoptimalizálás létfontosságú komponense a Google Adwords és a Google hirdetések. A Google hirdetések a Google keresőben feladott hirdetések. A hirdetésnek két típusa létezik: a keresési eredményekben és az ún. "display hálózaton" megjelenő hirdetések.

Az organikus keresések, vagyis a mindennapi élethez szükséges gyors információszerzés során a keresési eredmények tetején és jobb oldalán "néha" hirdetéseket láthatunk.

Régebben még újdonságnak számított. Ma már annyira kiélezett a harc, hogy szinte alig találni olyan keresési eredményeket, ahol nyomát sem lehet látni a Google hirdetéseknek.

Szerencsére, hiszen ezek a hirdetések rendkívül hatékonyak. A hirdetést szponzoráló vállalkozók örömben részesítik az ügyfeleiket. Ebből nyereségük van és szívesen fizetnek a hirdetésért. Abból a Google-nek van bevétele. Jobb keresőt készíthet a befolyt pénzből, ami szintén öröm az ügyfeleknek. A kör bezárul, mindenki boldogabb lesz.

A Google hirdetések másik formája az ún. "display hirdetések".

A display hirdetések - régebbi nevén tartalmi hálózat - a Google partnerek oldalain jelenik meg.

A partnerek egy forráskódot helyeznek el az értékes információk közelében. Mondjuk egy napilap hírének címe és a hír leírása között. A forráskód egy Google hirdetéset jelenít meg.

A Google úgy válogatja össze a hirdetéseket, hogy az a hirdetőnek, a hirdetés megjelenítőnek és a hirdetés olvasójának egyaránt megfeleljen.

Nem is kell mondani, hogy mekkora technikai zsenialitás szükséges ahhoz, hogy a temérdek hirdetés közül csak azok a hirdetések jelenjenek meg, amelyek szorosan kapcsolódnak az olvasott cikkhez.

 

© 2005 - 2024 seozseni.hu | Az oldalon található anyagok kizárólag a szerző hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.