Keresőoptimalizálás ár jelentése
Mi, mennyi és miért annyi?
Az eredményes keresőoptimalizálás sokat számító hangsúlyos összetevője a weboldal készítés mellett a Keresőoptimalizálás ár. A keresőoptimalizálás ár akkor jön szóba, amikor egy vállalkozó lépéseket tesz azután, hogy felismerte a keresőoptimalizálás fontosságát.
Egy üzletember túlságosan elfoglalt ahhoz, hogy a keresőoptimalizálás feladatait elvégezze. A keresőoptimalizálás unalmas, fárasztó feladat. Órákon, napokon, sőt, heteken keresztül kell a gép előtt ülni és ugyazazokat a monoton feladatokat kell elvégezni.
A keresőoptimalizálás ára ipari átlag szerint 100.000 forint.
Azonban ebben az összegben nincs benne a keresőoptimalizálás utómunkái.
Az első oldalon szereplő honlapok jól ismerik a többi honlapot. Naponta legalább 1 órát foglalkoznak azzal, hogy ki hanyadik a Google keresőben. Foltozzák, javítgatják a honlapjukat.
Utómunkák nélkül a STATUS QUO hamar visszaáll.
A keresőoptimalizálás ára utómunkák nélkül nem hozza meg a kellő hatást. Hirtelen jön egy nagy előrelépés, majd szépen lassan elkezdődik a visszarendeződés.
A visszarendeződés után jobb eredmények lesznek, mint az eredeti állapot - de ez nem az a kívánatos állapot, amit a vállalkozó akar.