Menü
Telefonszám
Kapcsolat
SEO szövegírás

Prémium SEO szövegírás: növeli az eladás hatékonyságát, miközben a Google élmezőnyét is biztosítja

A Google a nyelvi interfészek miatt pontosan érti, hogy mit akar a felhasználó. Jól tudja, hogy milyen tartalmat akar az első helyen látni. Ezért kell kiváló SEO szöveget írni újra és újra. Ezek többsége azonban túl van zsúfolva kulcsszavakkal. A keresőmotor imádja, de a felhasználók menekülnek. A weboldal bizalmát csökkenti az ilyen rizsálás, mivel száraz és nehézkes, nem mond semmit. Itt a megoldás: prémium SEO szövegírás érzelemdús szöveggel, ami növeli az eladás hatékonyságát

A Google keresőben több száz konkurens weboldal harcol azért, hogy az élmezőnybe kerüljön. A legjobb zsebeli be a látogatókat, az elismerést, a hírnevet és az ezzel járó hatalmas bevételt. Mindenki Ferrarival járna, ha olyan egyszerű lenne a Google élmezőnyébe kerülni. Habár sokan ismerik a siker titkát, a kivitelezésnél gyakran elvéreznek:

  • #1.) Áttörhetetlen fal: mintha be lenne betonozva a Google találatok első oldala, rettentően nehéz az első 10 közé kerülni.
  • #2.) Megrekedt: évek óta nem tud javítani a helyezésen, egész egyszerűen megrekedt a weboldala és nem tud tovább fejlődni.
  • #3.) Hullámzó helyezés: sok esetben fel-le ugrál weboldala helyezése. Egyik hétről a másikra 10-20-30 helyet is képes hátraesni. Utána visszaáll, majd megint eltűnik.
  • #4.) Lenullázódott forgalom: egyik napról a másikra, MINDEN ELŐJEL NÉLKÜL, végérvényesen eltűnik weboldala a találatok tömegében ilyenkor szinte biztosan egy újabb Google algoritmus frissítés történt.
  • +1 gyenge konverzió: hiába a „jó” helyezés, nem csörög a telefon - nem keresik e-mailben.

Milliókat veszít azon az ősrégi felfogáson, hogy a linképítés minden problémát megold. 2005-ben még működött, ma már csak a kiváló szövegű weboldalak maradnak életben

A Google algoritmusát folyamatosan tökéletesítik. Ma már mesterséges intelligencia vizsgálja a weboldalak szövegét. A szavak jelentésével tisztában van az algoritmus és képes megfejteni, hogy melyik weboldalt fogják szeretni az emberek. Ha ez a weboldal elég erős linképítést kap, szinte biztosan az élmezőnybe kerül.

A mai rohanó világban elfelejtik, hogy a Google szerint: „a tartalom a király”.

A kapkodás miatt a linképítést sebtapasznak használják. Pillanatragasztó, ami gyorsan orvosolja a problémát, de nem ad végleges és tartós megoldást. Átmenetileg működik a linképítés, de csak a következő Google algoritmus frissítésig.

De ez

NEM AZ ÖN HIBÁJA!

A Google algoritmusa információra éhes. Falja a jó minőségű tartalmat. Azokat a weboldalakat szereti, amelyek gyakran publikálnak újdonságot. Mégpedig azért, mert az információ elévül. Honnan tudja az algoritmus, hogy a weboldal tulajdonosa űzi-e még az ipart?

Onnan, hogy folyamatosan frissíti a weboldalát, tájékoztatja a látogatókat a szakmában bekövetkezett változásokról. Publikál új posztokat, érdekes dolgokat, sikereket vagy esettanulmányokat.

Utálják a vállalkozók a szövegírást. Sokszor idő sincs rá. Ezért nem keletkezik új cikk. Van, amikor hónapokon át nincs új tartalom. Emiatt lenullázza a bevételeket a Google, mert elavultnak ítéli a weboldalt és jól hátrasorolja

Fúj, de utálatos feladat a szövegírás. Már nekikezdeni is maga a rémálom. Jól fel kell készülni, mert sokszor olyan, mint egy 50 kilós hátizsákkal hegyet mászni. Pedig csak 2.000 karakternyi szöveget kellene írni heti kétszer. Miért megy olyan kínkeservesen?

Az „önkritikus reflexió paradoxon” miatt (ez egy pszichológiai szakkifejezés) a vállalkozó egy idő után képtelen lesz új oldalról szemlélni a dolgokat. Mivel Ő maga egy szem, amit csak egy másik szem láthat. Ez a paradox, azaz ellentmondás: Ő ismeri legjobban a szakmáját, egy idő után mégis képtelen megmukkanni. Mindent elmondott, leírt ezerszer és nem képes újat kitalálni. Megbénul, leblokkol, képtelen elindulni. Agyára béklyó tekeredik, kezei megmerevednek. Sokaknak eleve problémát okoz, hogy nem tudnak tíz ujjal, vakon gépelni. Ha jön az ihlet, a begépelése lassú és idegesítő. Sok az elírás, törölni kell, újraírni... Ez még csak a kezdet, hiszen fel is kell tölteni a weboldalra a nyers szöveget.

SEO szövegírás: hát- és fejfájás

A Google rangsorolási algoritmusa miatt kénytelen hetente legalább 2 x 3.000 karakteres cikket írni. Jojózik a szeme, görcsöl a feje és megmerevedik a keze, amikor már ötvenhatodjára kell leírni ugyanazt a témát, újra és újra

A weboldal adminisztrációba belépve rögtön el is vész a menü dzsungelében. Ki emlékszik már arra, hogy hová kell kattintani? Hol lehet új cikket feltölteni? Hová írja a címsort, meta leírást, hogy szakszerűen legyen publikálva a cikk? Olvashatóan meg kell formázni a cikket: kiemelésekkel, listákkal, táblázatokkal. Jó képekkel megfelelő hangulatot kell varázsolni, de ez még csak a kezdet.

Ezt a keserves folyamatot ismételje hetente kétszer három órában? Töltse idejét a monitor előtt görnyedve ahelyett, hogy élvezné az életét? Bukjon milliókat, mert enélkül a Google hátrasorolja?

Szörnyű, hogy milyen sok adminisztrációs feladattal jár az „INGYENES” keresőoptimalizálás. A Google INGYEN hoz látogatót az Ön weboldalára. Ingyen? Ön az idejével fizet: ami soha többé nem jön vissza. Vért izzadva a monitor előtt görnyed, miközben elrohan az élet Ön mellett.

A saját weboldala adminisztrációs dzsungelében éli le a fél életét. Összefolynak a menük, a percek óráknak tűnnek, mire megtalálja, hogy mit és hova kell írni. A szövegírás rémálom. Agya lebénul, egyszerűen nem jut semmi értelmes az eszébe. Kezei megmerevednek, nem jön az ihlet. Sokszor kapta már magát azon, hogy órák óta a monitort bámulja és egyetlen bekezdést írt.

Aggódhat, hogy nem lesz elég bevétel. Ha a weboldal nem hoz elég bevételt, akár megélhetési gondjai is akadhatnak. Nem azért lett vállalkozó, hogy a számlák miatt kelljen aggódni. Feladta a biztos munkát, hogy bizonytalan vállalkozói életet válassza. Súlyosan romolhat az életszínvonala, ha tartósan csökkennek a bevételek. Ha nem tud más forrásból pénzhez jutni, akár a vállalkozását, a FÜGGETLENSÉGÉT és is elveszítheti. Elveszíti élete fölött az irányítást.

SEO szövegírás - aggódás pénz miatt

Mindenki hallott már olyan sztorit, hogy a Google egyik napról a másikra lenullázta a bevételeket. Megesett sok olyan eset, amikor egy-egy ilyen algoritmus frissítés hatására a cég fizetésképtelenné vált

Óriási teher, amit csak Önnek kell cipelni. Ezt sokszor nem érti a programozó. Nem érti a linképítő mester, de sokszor még a házaspár sem. Ki a felelős akkor, ha egyik napról a másikra lenullázta a bevételeket a Google? El tudja képzelni mennyire fortyogna a dühtől, ha minden előjel nélkül weboldala 30-50 helyet esik vissza a keresőben? Vajon milyen e-mailt írna a programozónak / webmesternek / keresőoptimalizáló gurunak?

Linképítésen kívül mit kell tenni ahhoz, hogy keresőoptimalizálással biztosítsa az Ön és családja jövőjét?

Az információ elévül. Ezért szükség van új tartalom készítésére. Enélkül a rangsorolási algoritmus nem tudja megállapítani, hogy a tulajdonos végzi-e a weboldalán hirdetett tevékenységet. Ez nem csak az algoritmusra, de a látogatókra is igaz.

Képzelje el, hogy weboldalára jönnek a látogatók és azt látják, hogy a legutóbbi bejegyzése 2 éves. Vajon Önt fogják hívni? Nem biztos. Inkább megnézik a következőt és hívják a biztosat. Senki sem akar fizetni a telefonálásért fölöslegesen és az idejét vesztegetni.

Növeli a konverziós arányt, azaz UGYANANNYI LÁTOGATÓBÓL TÖBBEN HÍVJÁK, ha a weboldal naprakész. Nem csak a leendő vevők, hanem a Google bizalmát is elnyerheti ezzel. Bekerülhet az élmezőnybe és egészen a csúcsra juthat. Meg is tarthatja a helyezést, ha nem hagyja abba az információ áramlását weboldalán keresztül.

Ehhez csak az kell, hogy:

  • #1.) Frissítés: tartsa naprakészen weboldalát. Gondoskodjon az érzelmes, impulzív szövegekről a kezdőlapon és az érkező oldalakon.
  • #2.) Új bejegyzés: ha a verseny megköveteli, akár hetente 2x is publikáljon 2000 - 3000 karakter hosszú cikkeket. Minimum havonta két cikket publikáljon.
  • #3.) Szemantikus kifejezések: a Google mesterséges intelligenciája miatt szükséges a megfelelő szakszavak, szakkifejezések használata.
  • #4.) Szakszerű formázás: a Google helyezések megszerzéséhez szükséges, hogy a kulcsszavakat és szemantikus kifejezéseket a HTML nyelv megfelelő elemeiben legyenek elhelyezve. Címsor, főcím, képek, listák, félkövér kiemelések, belső és külső linkszövegek, stb.

A jutalom mennyei. Büszkén nézheti, hogy a konkurensek a nyomába sem érnek. Weboldala kimozdíthatatlanul az élmezőnybe kerül. Özönlenek megrendelések, hatalmas vagyont halmozhat fel és megvehet szinte bármit, amit csak józan ésszel megkíván

Kiváló minőségű tartalommal és jó linképítéssel weboldala szinte biztosan az élmezőnybe kerül. Természetesen időbe kerül, amíg a konkurensekkel szembeni hátrányát ledolgozza. Ez is egy nagyon izgalmas folyamat. Weboldala teljes átalakításon megy keresztül és már 2-3 hónappal később intenzíven javul a helyezés. Egyre közelebb az élmezőny és elérhetővé válik a korábban elképzelhetetlen álom.

Képzelje el, hogy milyen az az érzés, amikor Ön az első:

Óriási sikerélmény, amint weboldala átlépte a korábban mozdíthatatlan határokat. Hatalmas büszkeséggel töltheti el, hogy minden konkurensénél JOBB az Ön weboldala. A többiek megpukkannak az irigységtől. Senki sem ismeri a siker titkát annyira, mint Ön.

SEO szövegírás siker

A sikeres keresőoptimalizálás jutalma: Özönlenek megrendelések, hatalmas vagyont halmozhat fel és megvehet szinte bármit, amit csak józan ésszel megkíván

A bevételek kirobbannak. Bármit megvehet! Megvalósíthatja a rég porosodó ötleteket. Belevághat új dolgokba, megvásárolhatja a legjobb autót, házat, kütyüket. Növelheti az életszínvonalát és gond nélkül költekezhet.

Itt az ideje annak, hogy megszépítse életét. Lecserélhetné a régi holmikat, felújíthatná az otthonát. Végre lenne elegendő pénz álmai nyaralásához. Az idő miatt sem kell aggódni: hiszen biztosan uralja a célpiacot és nem kell amiatt aggódni, hogy egyik pillanatról a másikra szertefoszlik az új élete.

Igen ám... de Ön fogja megírni a szövegeket? Esetleg egy középszerű, de olcsó szövegíróra bízza a feladatokat?

Köztudott, hogy egy jó szövegíró marha drága. Egy jó marketinges ért ahhoz, hogy önmagát eladja. Sokan belesétáltak már ebbe a csapdába: megvásároltak egy nagyon drága marketing szövegírást / kampányszervezést, de az eredmény szinte nulla. Ablakon kidobott pénz Önnek, a marketinges mégis egy kisebb vagyont szerez ezzel. A tehetséges és sikeres szövegíró nem fog számára filléres feladatokra koncentrálni. Van néhány nagyon jó szövegíró elérhető áron, de ők már mind foglaltak. Lecsaptak rájuk és a kapacitásuk 100%-át kihasználják.

Ön egyedül marad - vagy be kell érni egy középszerű, de megfizethető szövegíróval.

Aki nem ért a keresőoptimalizáláshoz. Kötelező, elhanyagolhatatlan, hogy a weboldalra felrakott szöveg Google nyelven is szakszerűen legyen megformázva. Nem elég csak úgy bemásolni a szöveget: gondoskodni kell arról, hogy minden a helyén legyen. Címsor, főcím, meta leírás, képek, linkek és még vagy 200 paraméter csak az, amit a Google egyetlen lapon vizsgál. A cikkek feltöltése az adminisztrációs felület bonyolultsága miatt nehézkes. Elvész a menüben, gombokban, űrlapokban. Sokszor azt se lehet tudni, hová kell írni a meta leírást.

Uraim, mondjuk ki: a NŐK ezerszer ügyesebben fogalmaznak. Sokkal könnyedebb olvasmány, amit egy nő írt. Sokkal érzelmesebb, részletekben gazdagabb annál, amire egy ugyanolyan szövegíró képességű férfi képes. A látogatók a könnyed és érzelmes olvasmányokat imádják. A férfiak által írt túlbonyolított, nyakatekert, többszörösen összetett mondatok olvasása nehézkes. Itt az élő példa :)

Forradalmi megoldás: csúcskategóriás SEO és marketing szövegíró méregdrágán havidíjas csomagokban elérhető áron

Az érzelemdús szövegírás számomra rejtély. A vásárlók csak impulzív szövegek hatására mozdulnak. Ha nem képes érzelmeket generálni az olvasókban, nem fognak sem vásárolni, sem telefonálni - de még a hírlevélre se nagyon iratkoznak fel.

Ezért szükséges technikai SEO szempontból és emberi érzelmek nyelvén írt szövegírás. Végre megszületett a forradalmi megoldás: Laura csatlakozott a SEOZSENI csapatához.

SEO szövegírás: Patyi Laura

Patyi Laura, csúcskategóriás SEO / marketing szövegíró. A SEOZSENI új üdvöskéje, aki azért felelős, hogy az Ön weboldala a SEOZSENI linképítéssel biztosan az élmezőnybe kerüljön

Nézze csak, hogy mennyi mindent tartalmaz a SEOZSENI szövegírás csomag:

  • #1.) Élvezhető szöveg: a hagyományos, semmit mondó szövegek helyett olyan szöveg készül, ami a látogató érzelmeire hat. Impulzív szöveg, amely szakértelmet tükröz, érzelmekre hat, növeli a bizalmat.
  • #2.) Feltöltés a weboldalára: a szöveg rögtön felkerül az Ön weboldalára, így tehát Önnek nem kell az adminisztrációval kínlódni.
  • #3.) Tökéletes technikai SEO: keresőoptimalizálási szempontoknak tökéletesen megfelelően formázott szöveg kerül feltöltésre a weboldalára, ami a következőket jelenti:
    • Kulcsszó a címsorban
    • Kulcsszó a főcímben
    • Kulcsszó a meta leírásban
    • Kulcsszó a dokumentum fő szövegében 1 - 3%-os sűrűséggel
    • 3 - 15 szemantikus kulcsszóra írt szöveg
    • 1 - 5 belső link
    • Külső link, amennyiben csatolható releváns link az új szöveghez
    • Legalább 1 kép, aminek a fáljneve és a képaláírás tartalmazza a kulcsszót
    • Csomagban választható 500 - 3000 karakter hosszúság
    • Csomagban választható heti 2 vagy havi 2 darabszám
  • #4.) Könnyen tervezhető: fix havidíjért cserébe Ön minden szövegírással kapcsolatos problémától megszabadul. Bármikor szüksége van új szövegre, kampányra vagy weboldal frissítésre, a keretekben foglaltak alapján azonnal meg is kapja.
  • #5.) Pénztárcabarát: a lentebb látható csomagok közül Ön azt választja, amelyiket könnyedén meg tud fizetni.
  • #6.) Nincs hűségidő: 100% megelégedettség garancia, tehát Ön addig fizeti a havidíjas szövegírást, ameddig kedve tartja.
  • #7.) Konkurencia kizárás: egy szakterületen csak az első vállalkozó kapja meg ezt a fantasztikus lehetőséget.

Ez érdekes, de mennyibe kerül?

Mikor késő este nekiáll egy új bejegyzés elkészítésének, legalább 2 órát szöszmötöl fáradtan a monitor előtt. Megírja a nyers szöveget, megformázza, képet keres hozzá, méretre vágja a képet. Belép az adminisztrációba, végre megtalálja, hol lehet feltölteni a cikket. Kész. Az órájára pillant: elrepült 2-3 óra.

Ezt ismételje meg minden héten legalább kétszer: ha saját maga akarja megírni a szöveget, évente 208 - 312 órát tölt a monitor előtt a székben görnyedve fáradtan. Vajon mennyi mindenről marad le ennyi idő alatt?

Tényleg ingyenes a keresőoptimalizálás? Számolja ki: 20.000 Ft-os vállalkozói óradíjjal számolva évente 208 - 312 szövegírással eltöltött óra díja ÉVENTE 4.160.000 - 6.240.000 FORINT lenne.

Akinek drága az ideje, éppen emiatt szövegírót keres. Remélve, hogy talál megfizethető szövegírót. Ha egyáltalán talál olyat, aki megfelelő minőséggel, lelkesedéssel és felelősséggel végzi a munkáját. Ilyen szövegíró ritka, az átlagos szövegírás ár: 2,5 Ft + ÁFA / karakter.

Hetente 2 x 3.000 karakteres szöveg elkészítése egy középszerű szövegíróval havonta 65.000 Ft + ÁFA, évente 780.000 Ft + ÁFA. Ez a beugró szint, ami nem tartalmaz szakszerű formázást. Ideiglenesen lehet, hogy segít a helyezés megszerzésében és megtartásában, de a szemantikus kulcsszavak hiánya miatt csak idő kérdése, hogy mikor törli a Google a weboldalt az élmezőnyből.

A profi SEO szakemberek 5,5 Ft  + ÁFA / karakter áron dolgoznak. Ez jóval hosszabb távon biztosítja a helyezés megszerzését. Természetesen ez jóval összetettebb feladat, ezért magasabb az ár is. Egy ilyen szakember Önnek havonta 143.000 Ft + ÁFA, évente 1.716.000 Ft + ÁFA költséget jelent.

Döbbenet: nézze meg, hogy a piaci árakhoz viszonyítva milyen olcsón megkapja a csúcskategóriás SEO és marketing szövegírást:

  Mini csomag MAX csomag
Bejegyzések száma (maximum) 2 / hó 4 / hó
Bejegyzések hossza (maximum karakter) 2.000 3.500
Kulcsszó a címsorban Igen Igen
Kulcsszó a főcímben Igen Igen
Kulcsszó a meta leírásban Igen Igen
Kulcsszó a dokumentum fő szövegében Igen Igen
Szemantikus kulcsszavak Nem Igen
Belső linkek Nem Igen
Külső linkek Nem Igen
Képek, képaláírások Nem Igen
Online feltöltés Nem Igen
Impulzív szöveg, amely szakértelmet tükröz, érzelmekre hat, növeli a bizalmat Nem Igen
  Mini csomag MAX csomag
Egyszeri belépési díj (kulcsszó kutatás, SEO audit) 19.990 Ft 24.990 Ft
Havidíj (Ft/hó) 35.000 Ft 55.000 Ft
Megrendelés Megrendelem! Megrendelem!

Miért nem hagyhatja ki ezt a vásárlást?

A fáradtságos munkával megszerzett pénzről lemondani nem jó érzés. Ha a csomag árát elutalja, az bizony egyfajta fájdalommal jár. Azonban sokkal nagyobb fájdalommal jár, ha ezt a pénzt megtartja. Elsősorban azért, mert mindenféleképpen le fog mondani erről a pénzről. Így vagy úgy, de meg fogja fizetni ennek az összegnek az árát.

Minden egyes hónapban elveszíti ezt az összeget. Sőt, ennél sokkal többet veszít. Hiszen az első helyen levő versenytárs zsebeli be a kattintások 43,2 százalékát. Az első öt találat a kattintások összesen 74,4 százalékát teszi zsebre. Ez azt jelenti, hogy az Ön célpiacának HÁROMNEGYEDE kattint az első 5 honlapra és a kattintások csupán negyedén osztozik sok száz honlap.

A csomag megrendelése jót átgondolt, logikus lépés. Eddig lemondott a jól megérdemelt bevételekről. A versenytársak előnye miatti „meg nem keresett bevétel” komolyan csökkenti cége versenyképességét. Az élmezőnyben egyetlen helyezés javulás is százezres extra bevételt eredményezhet. Például a hatodik helyről az első helyre jutás után várhatóan tízszeresére nő a látogatók száma. Ez a bevétel az Ön zsebébe kerül. Ezt a pénzt ma is elköltik az Ön leendő vevői. De nem Önnél, hanem egyik irigykedve nézett versenytársánál.

Amikor a csomagnak köszönhetően javít a helyezésén, a csomag árának sokszorosát kapja vissza. Ha mégis hatástalan és nem javul a helyezés, visszakapja a befizetett pénzét. Semmit sem kockáztat, miközben a várható nyereség óriási.

Vigyázat, nem biztos, hogy Önnek jut! Egy szakterületen csak az első kapja meg ezt a csomagot. Hívja Laurát MOST

Az én hibám, ha valamit nem mondtam el érthetően. Hatalmas mennyiségű információt kell Önnek átadni ahhoz, hogy megértse, milyen komoly tétje van a keresőoptimalizálásnak. Vegye fel velem a kapcsolatot és kérdezzen bátran.

Ne habozzon, mert a csomagok elfogynak. Vágjon bele most:

IGEN, hívom Laurát a +36 (30) 551-94-21 mobilszámon

--
A közismert keresőoptimalizálás és linképítés technikák szakszerű alkalmazásával weboldala jobbá, értékesebbé válhat. A weboldala minőségi továbbfejlesztésével elnyerheti méltó helyét a Google kereső élmezőnyében. Ebben segít Önnek a SEOZSENI. Köszönöm figyelmét, tisztelettel:

Verdes János
Verdes János
Keresőoptimalizálás (SEO) szakértő, a SEOZSENI szerzője

© 2005 - 2020 seozseni.hu | Az oldalon található anyagok kizárólag a szerző hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.