Prémium SEO szövegírás
Növelheted az eladásod, miközben a Google helyezésed kirobbanóan javul
A Google a nyelvi interfészek miatt pontosan érti, hogy mit akar a felhasználó. Jól tudja az algoritmus, hogy milyen tartalmat akar az első helyen látni. Ezért kell Neked kiváló SEO szöveget írnod újra és újra. Ezek többsége azonban túl van zsúfolva kulcsszavakkal. A keresőmotor már nem veszi be ezeket az olcsó trükköket. A helyezésed fokozatosan romlik, mígnem eltűnsz a találatok tömegében. A visszataszító, kulcsszavakkal telezsúfolt SEO szöveg miatt a felhasználóid menekülnek. Drámaian lerontod az eladások számát. Itt a megoldás: prémium SEO szövegírás érzelemdús szöveggel, ami egyszerre növeli helyezésedet és az eladás hatékonyságát:
A Google keresőben több száz konkurens weboldal harcol azért, hogy az élmezőnybe kerüljön. A legjobb zsebeli be a látogatókat, az elismerést, a hírnevet és az ezzel járó hatalmas bevételt. Mindenki Ferrarival járna, ha olyan egyszerű lenne a Google élmezőnyébe kerülni. Habár sokan ismerik a siker titkát, a kivitelezésnél gyakran elvéreznek:
#1.) Áttörhetetlen fal: mintha be lenne betonozva a Google találatok első oldala, rettentően nehéz az első 10 közé kerülni.#2.) Zsákutca: évek óta nem tudsz javítani a helyezéseden, egész egyszerűen megrekedt a weboldalad és nem tudsz tovább fejlődni.#3.) Hullámzó helyezés: sok esetben fel-le ugrál weboldalad helyezése. Egyik hétről a másikra 10-20-30 helyet is képes hátraesni. Utána visszaáll, majd megint eltűnik.#4.) Lenullázódott forgalom: egyik napról a másikra, MINDEN ELŐJEL NÉLKÜL, végérvényesen eltűnik weboldalad a találatok tömegében. Ilyenkor szinte biztosan egy újabb Google algoritmus frissítés történt.#5.) Gyenge konverzió: hiába a „jó” helyezés, nem csörög a telefonod - nem keresnek e-mailben és nem jön online megrendelés.
Kiváló tartalom nélkül mitsem ér a linképítés
Milliókat veszítesz azon az ősrégi felfogáson, hogy a linképítés minden problémádat megoldja. 2005-ben még működött, ma már csak a kiváló szövegű weboldalak maradnak életben. A Google algoritmusát folyamatosan tökéletesítik. Ma már mesterséges intelligencia vizsgálja a weboldalak szövegét.
A mai rohanó világban elfelejtik, hogy a Google szerint: „a tartalom a király”.
A kapkodás miatt a linképítést sebtapasznak használják. Pillanatragasztó, ami gyorsan orvosolja a problémát, de nem ad végleges és tartós megoldást. Átmenetileg működik a linképítés, de csak a következő Google algoritmus frissítésig.
Emiatt könnyen lehet, hogy a Te weboldalad is megrekedt. Nem tudsz javítani a helyezéseden. Sokszor az első százban sem vagy benne. Hiába fizetsz ki egy vagyont linképítésre, a második-harmadik oldalnál jobb helyezést képtelen vagy elérni.
De ez
A Google algoritmusa információra éhes. Falja a jó minőségű tartalmat. Azokat a weboldalakat szereti, amelyek gyakran publikálnak újdonságot. Mégpedig azért, mert az információ elévül. Honnan tudja az algoritmus, hogy a weboldal tulajdonosa űzi-e még az ipart?
Onnan, hogy folyamatosan frissíti a weboldalát, tájékoztatja a látogatókat a szakmában bekövetkezett változásokról. Publikál új posztokat, érdekes dolgokat, sikereket vagy esettanulmányokat.
Új tartalom nélkül visszaesel
Utálják a vállalkozók a szövegírást. Sokszor idő sincs rá. Ezért nem keletkezik új cikked. Van, amikor hónapokon át nincs új tartalmad. Emiatt lenullázhatja a bevételeidet a Google: elavultnak ítéli a weboldaladat és jól hátrasorolja. Fúj, de utálatos feladat a szövegírás. Már nekikezdeni is maga a rémálom. Jól fel kell készülni, mert sokszor olyan, mint egy 50 kilós hátizsákkal hegyet mászni. Pedig csak 2.000 karakternyi szöveget kellene írnod heti kétszer. Miért megy olyan kínkeservesen?
Az „önkritikus reflexió paradoxon” miatt (ez egy pszichológiai szakkifejezés) a vállalkozó egy idő után képtelen lesz új oldalról szemlélni a dolgokat. Mivel Ő maga egy szem, amit csak egy másik szem láthat. Ez a paradox, azaz ellentmondás: Ő ismeri legjobban a szakmáját, egy idő után mégis képtelen megmukkanni.
Az önkritikus reflexió paradoxon lényege:
Mindent elmondotál, leírtál ezerszer és nem vagy képes újat kitalálni. Nem látod új szempontból a kínálatodat. Beleragadsz a saját buborékodba. Megbénulsz, leblokkolsz, képtelen vagy elindulni. Agyadra béklyó tekeredik, kezeid megmerevednek. Ráadásul az is problémát okoz, ha nem tudsz tíz ujjal, vakon gépelni. Ha jön az ihlet, a gépelés lassú és idegesítő. Sok az elírás, törölni kell, újraírni... Ez még csak a kezdet, hiszen fel is kell tölteni a weboldaladra a nyers szöveget.
A Google rangsorolási algoritmusa miatt kénytelen vagy hetente legalább 2 x 3.000 karakteres cikket írni. Jojózik a szemed, görcsöl a fejed és megmerevedik a kezed, amikor már ötvenhatodjára kell leírni ugyanazt a témát, újra és újra és újra és újra.
A weboldalad adminisztrációjába belépve rögtön el is veszel a menü dzsungelében. Ki emlékszik már arra, hogy hová kell kattintani? Hol lehet új cikket feltölteni? Hová írd a címsort, meta leírást, hogy szakszerűen legyen publikálva a cikked? Olvashatóan meg kell formázni a cikket: kiemelésekkel, listákkal, táblázatokkal. Jó képekkel megfelelő hangulatot kell varázsolni, de ez még csak a kezdet.
Nagyobb fájdalom, ha kihagyod a szövegírást
Ezt a keserves folyamatot ismételd hetente kétszer három órában? Töltsd a drága idődet a monitor előtt görnyedve ahelyett, hogy élveznéd az életet? Bukj el milliókat, mert enélkül a Google hátrasorolja weboldaladat? Szörnyű, hogy milyen sok adminisztrációs feladattal jár az „INGYENES” keresőoptimalizálás. A Google INGYEN hoz látogatót az Ön weboldalára. Ingyen? Az időddel fizetsz: ami soha többé nem jön vissza. Vért izzadva a monitor előtt görnyedsz, miközben elrohan az élet melletted.
A saját weboldalad adminisztrációs dzsungelében éled le a fél életét. Összefolynak a menük, a percek óráknak tűnnek, mire megtalálod, hogy mit és hova kell írni. A szövegírás rémálom. Agyad lebénul, egyszerűen nem jut semmi értelmes az eszedbe. Kezeid megmerevednek, nem jön az ihlet. Sokszor kaptad már magát azon, hogy órák óta a monitort bámulod és egyetlen bekezdést írtál.
Aggódhatsz, hogy nem lesz elég bevétel. Ha a weboldald nem hoz elég bevételt, akár megélhetési gondjaid is akadhatnak. Nem azért lettél vállalkozó, hogy a számlák miatt kelljen aggódni. Feladtad a biztos munkát, hogy bizonytalan vállalkozói életet válaszd. Súlyosan romolhat az életszínvonalad, ha tartósan csökkennek a bevételek. Ha nem tudsz más forrásból pénzhez jutni, akár a vállalkozásodat, a FÜGGETLENSÉGEDET és is elveszítheted. Elveszítheted életed fölött az irányítást.
Mindenki hallott már olyan sztorit, hogy a Google egyik napról a másikra lenullázta a bevételeket. Megesett sok olyan eset, amikor egy-egy algoritmus frissítés hatására a cég fizetésképtelenné vált.
Óriási teher, amit csak Neked kell cipelni. Ezt sokszor nem érti a programozó. Nem érti a linképítő mester, de sokszor még a házastársad sem. Ki a felelős akkor, ha
A keresőoptimalizálás alapja a jó tartalom
Linképítésen kívül mit kell tenned ahhoz, hogy keresőoptimalizálással hosszú távon biztosítsd a több milliós bevételeket? Az információ elévül. Ezért szükséged van folyamatosan új tartalom készítésére. Enélkül
Képzeld el, hogy weboldaladra jönnek a látogatók és azt látják, hogy a legutóbbi bejegyzésed 2 éves. Vajon Téged fognak hívni? Nem biztos. Inkább megnézik a következőt és hívják a biztosat. Senki sem akar fizetni a telefonálásért fölöslegesen és az idejét vesztegetni.
Növeli a konverziós arányaidat, azaz UGYANANNYI LÁTOGATÓBÓL TÖBBEN HÍVNAK FEL, ha a weboldalad szövege megnyerő. Nem csak a leendő vevők, hanem a Google bizalmát is elnyerheted ezzel. Bekerülhetsz az élmezőnybe és egészen a csúcsra juthatsz. Meg is tarthatod a helyezésedet, ha nem hagyod abba a folyamatos fejlesztést.
Ehhez csak az kell, hogy:
#1.) Frissítés: tartsd naprakészen weboldaladat. Gondoskodj az érzelmes, impulzív szövegekről a kezdőlapon és az érkező oldalakon.#2.) Figyelem felkeltés: tedd rendbe a hajtás feletti részt, hogy a látogatók ne menjenek el a weboldaladról. Ütős címsorokkal ragadd meg a figyelmet, hogy több időt töltsenek az oldaladon.#3.) Új bejegyzés: ha a verseny megköveteli, akár hetente 2x is publikálj 2000 - 3000 karakter hosszú cikkeket. Minimum havonta két cikket publikálj.#4.) Szemantikus kifejezések: a Google mesterséges intelligenciája miatt szükséges a megfelelő szakszavak, szakkifejezések használata.#5.) Szakszerű formázás: a Google helyezés megszerzéséhez szükséges, hogy a kulcsszavakat és szemantikus kifejezések a HTML nyelv megfelelő elemeiben legyenek elhelyezve. Címsor, főcím, képek, listák, félkövér kiemelések, belső és külső linkszövegek, stb.
A jutalmad mennyei
Büszkén nézheted, hogy a konkurensek a nyomodba sem érnek. Weboldalad kimozdíthatatlanul az élmezőnybe kerül. Özönlenek megrendelések, hatalmas vagyont halmozhatsz fel és megvehetsz szinte bármit, amit csak józan ésszel megkívánsz.
Kiváló minőségű tartalommal és jó linképítéssel weboldalad szinte biztosan az élmezőnybe kerül. Természetesen időbe kerül, amíg a konkurensekkel szembeni hátrányodat ledolgozod. Ez is egy nagyon izgalmas folyamat. Weboldalad teljes átalakításon megy keresztül és már 2-3 hónappal később intenzíven javul a helyezésed. Egyre közelebb az élmezőny és elérhetővé válik a korábban elképzelhetetlen álom.
Képzeld el, hogy milyen az az érzés, amikor Te vagy az első:
Óriási sikerélmény, amint weboldalad átlépte a korábban mozdíthatatlan határokat.
A sikeres keresőoptimalizálás jutalma: Özönlenek megrendelések, hatalmas vagyont halmozhatsz fel és megvehetsz szinte bármit, amit csak józan ésszel megkívánsz.
A bevételeid kirobbannak. Bármit megvehetsz. Megvalósíthatod a régóta porosodó ötleteket. Belevághatsz új dolgokba, megvásárolhatod a legjobb autót, házat, kütyüket. Növelheted az életszínvonaladat és gond nélkül költekezhetsz.
Igen ám... de Te fogod megírni a szövegeket?
Esetleg egy középszerű, de olcsó szövegíróra bízod a feladatokat, amin több milliós bevételed múlik? Köztudott, hogy egy jó szövegíró marha drága. Egy jó marketinges ért ahhoz, hogy önmagát eladja. Sokan belesétáltak már ebbe a csapdába: megvásároltak egy nagyon drága marketing szövegírást / kampányszervezést, de az eredmény szinte nulla. Rendkívül dühítő: Te az ablakon dobod ki a pénzt, a marketinges egy kisebb vagyont szerez. A tehetséges és sikeres szövegíró nem fog számára filléres feladatokra koncentrálni. Van néhány nagyon jó szövegíró elérhető áron, de ők már mind foglaltak. Lecsaptak rájuk és a kapacitásuk 100%-át kihasználják.
Egyedül maradsz - vagy be kell érned egy középszerű, de megfizethető szövegíróval. Aki nem ért a keresőoptimalizáláshoz. Kötelező, elhanyagolhatatlan, hogy a weboldalra felrakott szöveg Google nyelven is szakszerűen legyen megformázva. Nem elég csak úgy bemásolni a szöveget: gondoskodni kell arról, hogy minden HTML elem a helyén legyen. Címsor, főcím, meta leírás, képek, linkek és még vagy 200 paraméter csak az, amit a Google egyetlen lapon vizsgál. A cikkek feltöltése az adminisztrációs felület bonyolultsága miatt nehézkes. Elveszel a menüben, gombokban, űrlapokban. Sokszor azt se lehet tudod, hová kell írni a meta leírást.
Forradalmi megoldás: szövegírás szoftveres számítások alapján
Csúcskategóriás SEO és marketing szövegíró elérhető áron - teljesen új módszerrel. Az érzelemdús szövegírás rendkívül nehéz.
Ezért szükséges technikai SEO szempontból és emberi érzelmek nyelvén írt szövegírás. Végre megszületett a forradalmi megoldás: SEOzseni. Nézd csak, hogy mennyi mindent tartalmaz a SEOzseni szövegírás csomag:
#1.) Élvezhető szöveg: a hagyományos, semmit mondó szövegek helyett olyan szöveg készül, ami a látogatóid érzelmeire hat. Impulzív szöveg, amely szakértelmet tükröz, érzelmekre hat, növeli a bizalmat.#2.) Könnyű feltöltés: a szöveget a SEOzseni kezelőfelületén érheted el. Duplán láthatod: az online szerkesztőben a HTML forráskód is és a valós idejű megjelenés is könnyen másolható. Egyszerűen feltölthető például a Wordpress oldalszerkesztőbe. Mi feltöltést NEM vállalunk: nem szeretnénk a webfejlesztőd rendszerébe belepiszkálni.#3.) Tökéletes technikai SEO: keresőoptimalizálási szempontoknak tökéletesen megfelelően formázott szöveg kerül feltöltésre a weboldalára, ami a következőket jelenti:- Kulcsszó a címsorban.
- Kulcsszó a főcímben.
- Kulcsszó a meta leírásban.
- Kulcsszó a dokumentum fő szövegében megfelelő sűrűséggel.
- 3 - 50 szemantikus kulcsszóra írt szöveg.
- Ha releváns: 1 - 5 belső link.
- Ha releváns: külső link, amennyiben csatolható releváns link az új szöveghez.
- Legalább 1 kép, aminek a fáljneve és a képaláírás tartalmazza a kulcsszót.
- Csomagban választható hosszúság.
#4.) Pénztárcabarát: a lentebb látható csomagok közül azt választhatod, amelyiket könnyedén meg tudod fizetni.#5.) Konkurencia kizárás: egy szakterületen csak az első vállalkozó kapja meg ezt a fantasztikus lehetőséget.
Ez érdekes, de mennyibe kerül?
Mikor késő este nekiállsz egy új bejegyzés elkészítésének, legalább 2 órát szöszmötölsz fáradtan a monitor előtt. Megírod a nyers szöveget, megformázod, jogitszta képet keresel hozzá, méretre vágod a képet. Belépsz az adminisztrációba, végre megtalálod, hol lehet feltölteni a cikket. Kész. Az órádra pillantasz: elrepült 3-4 óra az életedből, és még a többi cikk hátra van.
Ezt ismételd meg minden héten legalább kétszer: ha saját magad akarod megírni a szöveget, évente
Tényleg ingyenes a keresőoptimalizálás? Számold ki:
Akinek drága az ideje, éppen emiatt szövegírót keres. Remélve, hogy talál megfizethető szövegírót. Ha egyáltalán talál olyat, aki megfelelő minőséggel, lelkesedéssel és felelősséggel végzi a munkáját. Ilyen szövegíró ritka, az átlagos szövegírás ár: 2,5 - 5 Ft + ÁFA / karakter.
Hetente 2 x 3.000 karakteres szöveg elkészítése egy középszerű szövegíróval havonta 65.000 Ft + ÁFA,
A profi SEO szakemberek 5,5 - 10 Ft + ÁFA / karakter áron dolgoznak. Ez jóval hosszabb távon biztosítja a helyezés megszerzését. Természetesen ez jóval összetettebb feladat, ezért magasabb az ár is. Egy ilyen szakember havonta 143.000 Ft + ÁFA,
A piaci árakhoz képest jelentősen olcsóbb
Döbbenet: nézd meg, hogy a piaci árakhoz viszonyítva milyen olcsón megkapod a csúcskategóriás SEO szövegírást: Méregdrága szövegírás árak vagy olcsó, de gagyi minőségű tömegtermelés helyett készült ez az arany középút. A jól konvertáló - tehát jobb arányban megrendelést / feliratkozást / lájkokat gyártó szövegíráshoz minden esetben meg kell ismerni a Te szakterületedet. Át kell vizsgálni az összes jelentős konkurensed munkásságát és ezek közül mindegyiknél jobbat kell készíteni.
Ez nagyon sok időt és energiát emészt fel. Átlagosan 10x több időt vesz igénybe az előkészület, mint maga a szövegírás. Ennek ismeretében már értheted, hogy miért készül itt kiváló minőségű, jól konvertáló szöveg megfizethető áron:
Prémium Blog bejegyzés |
Prémium Céloldal készítés |
Prémium Sales oldal készítés |
|
Minimum karakterszám | 2.000 | 4.000 | 6.000 |
Kulcsszó a címsorban | |||
Kulcsszó a főcímben | |||
Kulcsszó a meta leírásban | |||
Kulcsszó a dokumentum fő szövegében | |||
Szemantikus kulcsszavak | |||
Belső linkek | |||
Külső linkek | |||
Képek, képaláírások | |||
Impulzív szöveg, amely szakértelmet tükröz, érzelmekre hat, növeli a bizalmat | |||
EGYSÉGÁR (Ft/darab) | 8.000 Ft + áfa |
15.000 Ft + áfa |
20.000 Ft + áfa |
Megrendelés | Megrendelem | Megrendelem | Megrendelem |
Miért nem hagyhatod ki ezt a vásárlást?
A fáradtságos munkával megszerzett pénzről lemondani nem jó érzés. Ha a csomag árát elutalod, az bizony egyfajta fájdalommal jár. Azonban sokkal nagyobb fájdalommal jár, ha ezt a pénzt megtartod. Elsősorban azért, mert mindenféleképpen le fogsz mondani erről a pénzről. Így vagy úgy, de meg fogod fizetni ennek az összegnek az árát.
Minden egyes hónapban elveszíted ezt az összeget. Sőt, ennél sokkal többet veszítesz. Hiszen az első helyen levő versenytársad zsebeli be a kattintások 43,2 százalékát. Az első öt találat a kattintások összesen 74,4 százalékát teszi zsebre. Ez azt jelenti, hogy a Te célpiacodnak a HÁROMNEGYEDE kattint az első 5 honlapra és
Google első oldalas kattintási aránáyok. Egyetlen helyezéses javulás is több százezres extra profittal jár. Ezt Te minden hónapban elveszíted: a Te leendő vevőid a Te konkurenseidnél vásárolnak.
A csomag megrendelése jót átgondolt, logikus lépés. Eddig lemondtál a jól megérdemelt bevételekről. A versenytársak előnye miatti „meg nem keresett bevétel” komolyan csökkenti céged versenyképességét. Az élmezőnyben egyetlen helyezés javulás is százezres extra bevételt eredményezhet Neked. Például a hatodik helyről az első helyre jutás után várhatóan tízszeresére nő a látogatóid száma. Ez a bevétel a Te zsebedbe kerül. Ezt a pénzt ma is elköltik a Te leendő vevőid. De nem Nálad, hanem egyik irigykedve nézett versenytársadnál.
--
Köszönöm megtisztelő figyelmed, tisztelettel:
Verdes János
Weboldal készítés, keresőoptimalizálás (SEO) és online marketing 2005 óta.